Chiudi annunziu

Samsung hà revelatu oghje chì a funzione Fun Mode, chì integra i filtri di lenti AR di Snapchat in l'app di càmera di mudelli selezziunati in a gamma. Galaxy È, hè stata utilizata più di 2,5 miliardi di volte da u so lanciu l'annu passatu. Funzioni per l'utilizatori di smartphone Galaxy È li permette di applicà filtri ludichi è distintivi à l'imaghjini è i video, creendu un cuntenutu unicu è divertente chì ponu sparte cù l'amichi o caricate nantu à e social media.

Fun Mode hè u risultatu di a visione di Samsung è Snap per aduprà l'ultime tecnulugia per furnisce esperienze di fotografia piacevuli. A funzione hè custruita annantu à Snap's Camera Kit, chì permette à i sviluppatori è à l'imprese di purtà a realtà aumentata di a cumpagnia à e so propiu app. Tuttavia, avà Fun Mode hè ancu dispunibule nantu à mudelli selezziunati di a serie Galaxy S, Nota, Z, F è M.

Samsung è Snap stanu travagliendu per offre à l'utilizatori esperienze più interessanti è localizzate. Anu lanciatu filtri AR specifichi per a regione in India l'annu passatu è dapoi si sò allargati à altri paesi cumpresi Germania, Brasile, Messicu è Indonesia. "I filtri AR sò u modu di più di un quartu di milione d'utilizatori Snapchat impegnanu cù a realtà aumentata ogni ghjornu, è simu entusiasmati chì queste sperienze risonanu cù a cumunità Samsung. Galaxy, " disse Ben Schwerin, Vicepresidente di Cuntinutu è Partenariati in Snap. "Integrazione di u Kit di Camera in a camera proprietaria di Samsung Galaxy hè un'uppurtunità di cullaburazione per impegnà l'esperienze di realtà aumentata lucali è portà à l'utilizatori Galaxy in u mondu sanu " hà aghjustatu.

Telefoni Galaxy È pudete cumprà, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.