Chiudi annunziu

Era à u principiu di aostu chì Samsung hà introduttu un novu duo di i so smartphones plegabili in forma di Galaxy Z Fold4 è Z Flip4. Hè u sicondu mintuatu chì hè avà ghjuntu à a nostra redazione. I sentimenti entusiastichi sempre prevalenu, perchè a novità hà veramente qualcosa da offre.

I telefunini plegabili di Samsung anu longu avutu una grande reputazione per a so qualità di custruzzione, è i novi ùn sò micca eccezzioni in questu rispettu - sò pensati finu à l'ultimu cumpunente in miniatura per offre una sperienza veramente straordinaria. Ognunu trova ciò chì hà bisognu nantu à elli. Galaxy Z Flip4 si basa nantu à u cuncettu di cuncepimentu pruvucatu è populari è aghjunghje una gamma sana di funzioni mejorate, cum'è una camera megliu o una batteria di più durata. Di sicuru, u disignu estremamente compactu resta.

U telefunu hè ghjuntu à noi in a so versione di memoria 128GB in u culore neru o Grafite più stabilitu. À u listessu tempu, hè a versione più populari, chì hè sempre piacevule, ma ùn catturà l'ochju quantu, per esempiu, Bora Purple. Avemu dinù oru è blu disponibile. Siccomu aspettemu ancu a consegna di l'iPhone 14, contru à quale stu smartphone Samsung hè direttamente custruitu, serà interessante per fighjà u paragone micca solu di l'apparenza, ma di sicuru ancu cumu. Apple debugged u so iOS 16 è cumu funziona a superstruttura paragunata à questu Androidu 12 in forma di One UI 4.1.1.

Di sicuru, l'imballu di u telefunu hè abbastanza prezzu. In più di u telefunu, truverete praticamenti solu una brochure, un strumentu di rimuzione SIM è un cable USB-C. Ma nimu hè prubabilmente aspittendu più, a quistione hè piuttostu s'ellu vedemu prestu qualchì tagliu di più. Galaxy Z Flip4 hè tandu pusatu in a scatula in un statu apertu, perchè a so visualizazione ùn hè micca inutilmente strained by curling durante u almacenamentu longu.

E strisce nantu à a scudizzioni di l'antenni, chì sò completamente simmetrici in ogni latu di u dispusitivu, sò assai boni. Peccatu chì u tiratore di a carta SIM è u connettore UCB-C sò misaligned. S'elli eranu in u mezu di u quadru di u telefuninu, si vede megliu dopu à tuttu. Dopu à i primi mumenti, avemu un pocu prublema cù u buttone di putenza. Di solitu pressu nantu à l'articulazione piuttostu cà nantu à questu. Hè pricisamenti per ellu chì hè perched forse troppu altu, ma di sicuru hè una questione d'abitudine è dopu à un certu tempu ùn vi sarà mancu à voi. Ci hè ancu tempu per pruvà e camere, prestazioni è altri elementi essenziali, anche se pudemu digià dì chì u modu Flex hè simplicemente grande è assai divertente.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà da Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.