Chiudi annunziu

U Tribunale Generale di l'Unione Europea hà cunfirmatu chì Google cum'è un fornitore Androidu abusu di a so pusizioni dominante, è impostu una multa di 4,1 miliardi d'euros (circa 100,3 miliardi CZK). A decisione di a tribunale hè l'ultimu sviluppu in un casu 2018 in u quale u giant tecnulugicu di i Stati Uniti hè statu multatu da a Cummissione Europea per offre u so sistema operatore cum'è una unità inseparabile cù i so servizii.

U tribunale hà cunfirmatu l'allegazioni di a CE chì Google forza i pruduttori di smartphone à preinstallà u navigatore web Chrome è l'app di Ricerca in i so dispositi cum'è parte di un schema di spartera di i rivenuti. U tribunale hà cunfirmatu a maiò parte di l'accusazioni originali, ma ùn hà micca d'accordu cù a CE in certi aspetti, per quessa hà decisu di riduce a fine originale di 4,3 miliardi d'euros da 200 milioni d'euros. A durata di a disputa hà ancu ghjucatu un rolu in a so riduzzione.

U Tribunale Generale hè u sicondu tribunale più altu di l'Unione Europea, chì significa chì Google pò appellu à u so tribunale più altu, a Corte di Ghjustizia. "Semu delusi chì a corte ùn hà micca annullatu a decisione CE. Android hà purtatu più opzioni à tutti, micca menu, è sustene millaie di imprese di successu in Europa è in u mondu. hà dichjaratu in risposta à a decisione di u tribunale di Google. Ùn hà micca dettu s'ellu hà da appellu u verdict, ma pò esse assuciatu.

U più lettu d'oghje

.