Chiudi annunziu

Ancu se Samsung hè statu u primu à inizià a produzzione 3nm chips è da parechji mesi prima di TSMC, pare chì i so sforzi in questu campu ùn anu micca successu Apple impressione abbastanza. U giant di Cupertino hà sceltu TSMC invece di u giant coreanu per a produzzione di i so futuri chips M3 è A17 Bionic.

I futuri chips M3 è A17 Bionic di Apple seranu secondu l'infurmazioni di u situ Nikkei asiaticu fabbricatu cù u prucessu N3E (3nm) di TSMC. Apple prubabilmente riservarà u chipset A17 Bionic per i mudelli iPhone più putenti chì lanciarà l'annu prossimu, mentre chì puderia utilizà u chip A16 Bionic per i più economici.

Mentre chì Samsung ùn hè mai statu rispunsevuli di a pruduzzione di l'attuale chip di computer M1 è M2 d'Apple, hà fattu l'anzianu pussibule, è sicondu l'osservatori di u mercatu di chip, u listessu hè veru per l'ultimi. Ancu se sti chips sò fabbricati da TSMC, certi cumpunenti sò Apple furnisce altre cumpagnie, cumpresa Samsung. U giant coreanu, più precisamente a so divisione Samsung Electro-Mechanics, furnisce specificamente sustrati FC-BGA (Flip-Chip Ball Grid Array) per i chipsets M1 è M2. Questi sustrati sò necessarii per a produzzione di processori è chips grafichi cù una densità d'integrazione di cumpunenti alta.

U più lettu d'oghje

.