Chiudi annunziu

Google Photos hà ricevutu uni pochi di ritocchi chjuchi ma utili durante l'estiu nutizie, è avà u giant tecnologicu americanu hà cuminciatu à liberà più per elli. In particulare, ci sò uni pochi di migliure à a funzione Memorie è l'editore di collage.

I ricordi appariscenu in cima à a griglia di foto è ricevenu a più grande aghjurnazione da quandu sò lanciati trè anni fà, secondu Google. Avà includeranu più video, cù i longhi chì sò scurciati à solu "highlights". Un'altra nova funzione hè l'aghjunzione di zooming fine in and out to photos, è in uttrovi, Google aghjunghjerà musica strumentale per elli.

I ricordi ricevenu ancu diversi stili / disinni grafici. Quelli di artisti famosi Shantell Martin è Lisa Congdon seranu dispunibili inizialmente, cù più da vene dopu.

I ricordi uttene una altra funzione, chì hè a capacità di sparte cù l'amichi è a famiglia. Sicondu Google, era a funzione più dumandata da l'utilizatori. Mentre androida versione ova di Fotok l'avete avà iOS è una versione web hè duvuta "prestu". È in realtà una cosa più - avà scorri su è giù trà Memorie, simile à YouTube Shorts.

È infine, un editore di collage hè statu aghjuntu à Photos. Si basa nantu à e capacità esistenti di l'applicazione per selezziunà parechje imagine è "shuffle" in una griglia. Avà pudete sceglie diversi disinni / stili è trascinate è goccia per edità u collage.

Google Photos in Google Play

U più lettu d'oghje

.