Chiudi annunziu

I media russi citati da Reuters dicenu chì Samsung pensa à ripiglià e spedizioni di i so smartphones à u paese. U giant coreanu hà cessatu di furnisce smartphones, patatine fritte è altri prudutti à a Russia in marzu per via di a guerra in Ucraina, ma chì puderia cambià prestu.

Sicondu l'agenzia Reuters, Citendu una fonte senza nome in u cutidianu russu Izvestiya, Samsung pensa à ripiglià e spedizioni di smartphones à i retailers partenarii è riavvia a so tenda online ufficiale in uttrovi. A cumpagnia rifiutò questi, secondu u ghjurnale informace cumentu.

Dopu chì Samsung hà suspesu i so spedizioni in Russia, u paese hà lanciatu un prugramma chì permette l'impurtazione di e merchenzie senza l'accunsentu di i rispettivi pruprietarii di marca. Ancu cusì, i telefoni smartphones da u giant coreanu ùn eranu praticamenti in u paese durante l'estiu truvà.

Prima di l'invasione di l'Ucraina da a Russia, Samsung avia una parte di circa 30% di u mercatu di i telefoni smartphones russi, cum'è rivali principali cum'è Apple è Xiaomi. Tuttavia, a dumanda di smartphone in u paese hè cascata di 30% trimestrale in u sicondu trimestre à un minimu di deci anni. Ci sarà prubabilmente un pocu di tempu per ricuperà. U tempu dirà se stu rapportu hè basatu annantu à a verità. Sì cusì, serà interessante per vede s'ellu l'altri fabricatori seguitanu Samsung in uttrovi.

U più lettu d'oghje

.