Chiudi annunziu

Wearetreed hè una cumpagnia ceca-tedesca impegnata in u sviluppu di accessori originali. In a so cartera, per esempiu, hà un caricatore wireless di lignu, induve a cumpagnia hà piantatu un arbulu novu per ogni vindutu. Dopu tuttu, avete trovu una sumente in u pacchettu stessu. Ancu s'è u charger Treed honeycomb hè un pruduttu diversu, rispettu ancu i principii ecologichi à u massimu: "sostenibile, senza plastica è cun influenza pusitiva". 

Avemu avutu a nostra manu nantu à una mostra di pre-produzione di u caricatore, per quessa, ùn pigliate micca questu cum'è una rivista, ma piuttostu cum'è una sperienza di più longu tempu cù qualcosa chì hè ghjustu per ghjunghje à u mercatu. Cù u so novu prughjettu, i creatori ùn anu micca solu seguità a strada di u disignu originale, ma ancu un metudu unicu di pruduzzione è u materiale utilizatu. Hè dunque u primu caricatore stampatu 3D à esse lanciatu nantu à u mercatu. À u listessu tempu, ùn hè micca plastica, ma "amido".

U PLA riciclatu hè statu sceltu cum'è u materiale di stampa, chì hè urigginariamente fattu di amido di granu è in questu casu hè statu digià utilizatu una volta è riutilizatu in un novu filamentu per a stampa 3D. Grazie à stu metudu di pruduzzione, u caricatore tutale hè basatu annantu à i principii di una ecunumia circular - quandu ghjunghje à a fine di a so vita, dopu avè sguassatu i so cumpunenti elettroni, pudete scaccià in modu sicuru u restu in u compostu o scaccià. a cassetta di i rifiuti organici.

Sceglite u vostru sguardu 

Pudete currisponde à a combinazione di culori di u favo, chì u disignu di u caricatore si riferisce, secondu e vostre preferenze. Dopu tuttu, u principiu di a so pruduzzione nantu à una stampante 3D hè direttamente tentativu, perchè ùn l'utilizanu micca? U caricatore hè custituitu di quattru parti, ognuna di quale hà una scelta di sei culori. Se multiplicate questu trà voi, truverete chì pudete combine un totale di 1 risultati pussibuli.

U materiale hè ligeru è forte à u stessu tempu. Cume i diseggiani stessi dicenu, cù ogni caricatore stampatu, a stampa si migliurà gradualmente. Truverete qualchi burrs, ma ùn hè micca dannusu. A parti inferjuri hè tandu avvitata à a parti suprana. Tuttavia, vi ponu facirmenti smontà i viti allen prisenti, chì hè, sicuru, quandu u caricatore vi hà servutu, cù u fattu chì vi riciclà u più pussibule. Hè simplicemente una grande idea, soprattuttu s'ellu utilizate stu compost per fertilizà i vostri pumati in u giardinu.

A carica wireless hè assicurata da a tecnulugia Qi, chì pò furnisce u vostru dispositivu finu à 15 W di putenza, ancu per iPhones cù MagSafe. U caricatore cuntene ancu i magneti per elli, ma di sicuru carichi ancu i cuffie wireless. Ci hè un standard Quick Charge 3.0 è un connettore USB-C. A basa hè 130 mm in u so puntu più largu, per quessa ùn hè micca voluminosa, è ancu i dispositi più grossi si adattanu bè. Se poi sceglite culori più brillanti, chì vi cunsigliu assai, vi piacerà solu u cuntrastu cù a superficia nera di u display.

Supporta a campagna 

Cum'è scrittu in l'intruduzioni, avemu avutu una mostra di pre-produzione per pruvà perchè u caricatore ùn hè ancu in vendita. I creatori sò attualmente in esecuzione di una campagna di crowdfunding Kickstarter per questu per cullà abbastanza fondi per finanzià u so prughjettu. Se sustene i so sforzi, pudete cumprà stu caricatore riciclatu è riciclabile per pocu quantu EUR 40 (circa CZK 980). Altri setti scontati sò ancu dispunibili. Se abbastanza fondi sò raccolti, a distribuzione glubale principia in dicembre di questu annu. Saria un rigalu di Natale ideale per l'amatori di u meli?  

Pudete truvà a campagna di Kickstarter quì

U più lettu d'oghje

.