Chiudi annunziu

Hè spessu dettu chì quandu Apple face qualcosa, tutti l'altri, prima o dopu, u seguitanu. È hè soprattuttu veru, vede, per esempiu, sguassate di u jack 3,5 mm o caccià u caricatore da u pacchettu. È sì, Samsung hè ancu adattatu à Apple. Avà u giant di Cupertino hà ghjuntu cun una innovazione in l'area di cutout chjamata Dynamic Island per l'iPhone 14 Pro è Pro Max. Hè un rimpiazzamentu di a tacca larga tradiziunale chì avemu avutu l'abitudine di vede nantu à l'iPhone da l'iPhone X. L'Isula Dinamica puderia diventà a nova tendenza d'Apple chì anu da esse androidi pruduttori di smartphone ponu seguità?

L'evoluzione di cutouts nantu à i smartphones cù Androidem

Avemu fattu una longa strada da i telefoni cù cornici spessi, display WVGA 16: 9 è buttuni di navigazione fisica. Tuttavia, u so sviluppu ùn era micca cusì semplice cum'è quellu di l'iPhone. Era più lento è Samsung hà ancu ghjucatu un rolu in questu.

iPhone_androidovy_telephone_illustration_image_

In quantu à u disignu, l'iPhones sò longu carattarizati da una grossa bisellu superiore è di fondu è un buttone Touch ID à u fondu. Hà purtatu un cambiamentu fundamentale in 2017 iPhone X, chì avia un display all-screen, senza bisellu cù un tagliu largu chì allughjava a camera frontale è sensori per u sofisticatu sistema di sbloccare facciale Face ID.

In u mondu AndroidIn 2016, hà iniziatu l'era di a transizione à i display frameless cù u smartphone Xiaomi Mi Mix, ma sta tendenza hà cuminciatu à piglià a forza solu un annu dopu cù l'arrivu di i telefoni Samsung. Galaxy S8 è LG G6. U primu avia una visualizazione curva cù un rapportu d'aspettu di 18,5: 9, mentre chì l'ultimu avia un pannellu pianu cun un rapportu d'aspettu di 18: 9, ma i dui avianu biselli più sottili cà l'altri. androidsmartphones di u tempu. U rapportu schermu-à-corpu di u telefunu hè diventatu una metrica "calda", cù u 90% hè l'ideale à u mumentu.

Cutouts cun androiddi sti telefoni cuminciaru à apparisce in 2018 è sò stati annunziati da e cumpagnie Xiaomi è OnePlus. Inizialmente, eranu larghe cum'è u cutout di l'iPhone (vede per esempiu Xiaomi Mi 8, OnePlus 6 o Pocophone F1), ma ùn duranu micca longu. Androidperchè i pruduttori anu realizatu chì u cutout di l'iPhone era largu solu perchè u sistema Face ID citatu hà bisognu. On Androidper una ragione o per l'altru, u sbloccamentu di a faccia ùn hà micca capitu è ​​tutti si sò appiccicati cù lettori di impronte digitali.

One_Plus_7_Pro
OnePlus 7 Pro

In u risultatu, i pruduttori abbandunonu rapidamente stu disignu. Invece di un cutout largu, hè vinutu un cutout in forma di goccia, chì hà riduciutu notevolmente l'area chì occupava da a visualizazione, è chì avia abbastanza spaziu per a camera frontale. Certi marchi vulianu caccià a tacca da a visualizazione in tuttu è anu creatu camere selfie pop-up cum'è quella di l'OnePlus 7 Pro. À a fine di u 2018, u giant di smartphone Huawei hè statu cun un cutout circular, è u disignu hè statu rapidamente aduttatu da altri fabricatori, cumpresu Samsung, è ferma populari finu à oghje. Ricurdativi chì u giant coreanu hà utilizatu per a prima volta in una serie Galaxy S10, introduttu à principiu di 2019.

Dynamic Island cum'è l'ultima innovazione in l'area di cutout

Apple avà finalmente sbarazzatu di cutouts è cambiatu à androidcircular "shot". Sò i primi à avè stu disignu iPhone 14 Pro è Pro Max. Tuttavia, a cumpagnia usa sempre Face ID cù tutti i so sensori, cusì un semplice cutout circular ùn faria micca. Allora i so diseggiani decisu di "andà largu" è creanu un cutout in a forma di una pillola, chì pò cambià a dimensione cù a magia di u software. Puderà espansione in lunghezza per visualizà, per esempiu, notificazioni di brindisi quandu rispondi à una chjama o cunnetta cuffie, ma ancu in larghezza per furnisce prompts contextuale quandu si sente a musica o una chjama. Hè un modu intelligente per disguising è aduprà un elementu hardware chì ùn si move.

E pussibulità di utilizà sta sezione sò veramente assai larghe, in più di quelli citati sopra, pò ancu visualizà u tempu, a batteria è u statu di carica, i percorsi futuri da Maps senza avè da apre l'applicazione stessa, indicatori di privacy quandu si usa u microfonu o a camera. , cunferma di pagamentu cù u serviziu Apple Paga è, ultimu ma micca menu, traccia l'ora d'arrivu di a vittura Lyft. Parechje app di terzu pò digià aduprà, è hè assai prubabile chì assai più seranu aghjuntu in u futuru.

Ellu riceverà Android qualcosa cusì?

Hè ancu prubabile chì cù qualcosa cum'è Dynamic Island prima o dopu alcuni smartphones venenu cun Androidem. Questu pò esse aspittatu da marchi innovatori cum'è Xiaomi, Vivo o Oppo. Parlendu di Xiaomi, appena una settimana dopu à u lanciu di a gamma iPhone 14, un certu sviluppatore hà sappiutu aduprà una variazione in l'Isula Dinamica in unu di i telefoni di u giant cinese. à innestu, cusì l'implementazione ufficiale seria pro androidstu fabricatore ùn deve esse un prublema.

Sè a pillola cutout in u mondu Androidcatturarà, solu u tempu dirà. Dapoi parechji androidSiccomu parechji fabricatori spinghjenu per i so telefoni per ùn avè micca notch (andanu in a strada di a camera sub-display), ùn vedemu micca cusì assai prubabile in ogni casu.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.