Chiudi annunziu

Per un gruppu di ragazze boliviane chì si chjamanu ImillaSkate, u skateboarding hè più cà un sport, hè una filusufìa di vita. Nove ghjovani donne decisu d'utilizà a so passione per u "bordu" per inculcà un novu sensu di orgogliu in e donne indigene boliviane, o "cholitas", chì in a storia di u paese ùn sò micca sempre stati accettati cum'è uguali da a sucità.

E donne di u gruppu ImillaSkate piglianu in e strade di Bolivia ogni ghjornu in faldes tradiziunali indigene nantu à skateboards, usendu smartphones. Galaxy, per catturà a so causa à ogni passu, vale à dì a lotta per una pusizioni megliu di e donne indigene. Tecnulugia Galaxy oghje, li aiuta à espansione più è cumunicà cù ancu più persone intornu à u mondu nantu à e rete suciale, aprendu novi pussibulità per elli. Smartphones sò diventati u strumentu più impurtante per elli à sparghje u so missaghju.

Scuprite a storia inspirante di un utilizatore di telefunu Galaxy Elinor Buitrag, Belen Fajardo, Fabiona Gonzales, Brenda Mamani, Huara Medina, Susan Meza, Estefanna Morales, Daniela Santivanez è Deysi Tacuri, cunnisciuta cum'è ImillaSkate, chì volenu chì u mondu celebrà e donne indigene boliviane cum'è tali, sia in skateboard sia fora. di lu.

U più lettu d'oghje

.