Chiudi annunziu

L'elezzioni di u 2022 s'avvicinanu prestu. Ùn importa micca quellu chì decide di vutà, certamenti sarete interessatu à u cursu di l'elezzione è e nutizie cunnesse. Per questi scopi, in u vostru smartphone cù Androidem pudete installà parechje applicazioni diverse chì vi mantenenu in u ciclu durante l'elezzioni di u 2022.

iHouse

Cum'è u nome suggerisce, l'applicazione chjamata iSněmovna hè destinata à tutti quelli chì volenu avè una visione perfetta di ciò chì succede in a Camera di i Diputati di a Repubblica Ceca. In iSněmovna truverete sia registrazioni è trasmissioni in diretta da Sněmovna. In l'applicazione, pudete ancu stabilisce notifiche per trasmissioni individuali.

Scaricate nantu à Google Play

FlashNews

FlashNews hè una applicazione di nutizie domestica assai sofisticata chì vi purterà l'ultime nutizie da a casa è in u mondu, da fonti chì sceglite. Di sicuru, ci hè a pussibilità di notificazioni per i missaghji più impurtanti è opzioni di persunalizazione ricche. In più di e nutizie classiche, FlashNews vi permette di seguità a nutizie è l'attualità ligati à u vostru locu di residenza.

Scaricate nantu à Google Play

iBroadcasting

Se ti piace à fighjà a televisione publica, pudete installà l'applicazione iVysílání in u vostru smartphone. Quì ùn truverete micca solu un archiviu cumpletu di tutti i prugrammi cù a pussibilità di riproduzione (induve i diritti d'autore permettenu), ma ancu a pussibilità di fighjà e trasmissioni TV di i canali publichi in linea gratuitamente.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.