Chiudi annunziu

Un gruppu di clienti polacchi hà da cunsiderà un prucessu di class-action contr'à Samsung per a durabilità di i so telefoni flessibili. Più di 1100 pruprietarii di e gamme di mudelli più antichi Galaxy Z Fold è Z Flip anu spartutu e so lagnanze in Facebook induve anu spartutu e so sperienze cù u supportu è u serviziu di u cliente di u giant coreanu. È a maiò parte di elli ùn sò micca assai felici.

I prupietarii di i vechji smartphones plegabili Samsung in Pulonia si lamentanu di parechji prublemi. Unu di elli hè chì a film protettiva nantu à a visualizazione flessibile pò esse dannata cù u tempu. Un altru hè chì i centri di serviziu di Samsung ùn sò micca assai disposti à piglià a rispunsabilità è offre una manu d'aiutu, salvu chì a pressione hè messu nantu à elli attraversu i posti negativi di e social media.

Un portavoce di u giant coreanu in Pulonia hà dettu chì, se u film protettivu nantu à u display flessibile si sguassate o hè dannatu, "dumandemu à i clienti di visità immediatamente unu di i nostri centri di serviziu autorizati è di rimpiazzà gratuitamente durante u periodu di garanzia". Aghjunghjemu chì u periodu di garanzia per i puzzle Samsung dura un annu. Sicondu u situ web polacco Installazione, chì cita u gruppu Facebook susmentionatu, certi clienti anu ricivutu rimpiazzamenti di display gratuiti sottu a garanzia in un periudu di tempu relativamente curtu. Tuttavia, altri ùn anu micca furtunatu è sò stati rifiutati. S'ellu era perchè anu cacciatu a film stessi ùn hè micca chjaru.

In ogni casu, ancu i clienti chì anu creditu cù a correzione dicenu chì tutta l'esperienza li lasciò cun un gustu amaru. Sò diventati assai più cuscenti di quantu vulnerabile sò questi dispositi, è certi pensanu à vendeli per paura di esse dannatu di novu. Samsung hà vindutu milioni di telefoni flessibili dapoi u 2019, è a maiò parte di i clienti parenu felici cù a so decisione di unisce à stu segmentu di smartphone in crescita. In ogni casu, u più jigsaws chì u giant coreanu vende, più lagnanza nantu à a durabilità di i pannelli flessibili s'accumula. Calchì volta chistu hè duvuta à l 'errore utilizatori, altre volte u film protettivu hè statu cacciatu apposta. Ma ci sò ancu casi induve i clienti eranu semplicemente sfurtunati perchè, malgradu a cura di i so dispositi, hè accadutu un fallimentu hardware.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni flexibuli Samsung quì

U più lettu d'oghje

.