Chiudi annunziu

Parechje cumpagnie piace à parlà di u clima è di a sustenibilità, ma cum'è risulta, a maiò parte di elli ùn sò micca disposti à trasfurmà e so parolle in azzione. Da recenti sondaghju L'impresa di cunsulenza BCG mostra chì solu una sucietà in cinque sò pronti à agisce nantu à e so rivindicazioni di u clima è di sustenibilità. Parechje dicenu chì a sustenibilità hè a so primura priorità, ma pochi sviluppanu prudutti o prucessi per sustene mudelli sustinibili. Unu di elli hè Samsung, chì questu annu hè stata classificata in u top ten di l'imprese più innovatori in u campu di u clima è a sustenibilità.

Samsung hà classificatu sestu in u ranking BCG, daretu à l'imprese Apple, Microsoft, Amazon, Alphabet (Google) è Tesla. Sicondu BCG, u giant tecnulugicu coreanu hè una di e poche cumpagnie chì hà abbracciatu i so principii ambientali è suciali è i principii di gestione per riduce a so impronta di carbonu è creà soluzioni sustinibili.

Esempii di i recenti sforzi di Samsung in questa zona includenu scatuli di produtti amichevuli di l'ambiente, caccià i caricatori da l'imballaggi di smartphone è tablette, estendendu u supportu di software per parechji dispositi, è lancià un prugramma di riparazione di smartphone in i Stati Uniti. Inoltre, hà annunziatu uni pochi ghjorni fà ch'ellu vole ghjunghje à zero emissioni di carbonu da u 2050 è chì s'hè unitu à l'iniziativa RE100, chì hà per scopu di trasfurmà u cunsumu energeticu di e cumpagnie più influenti di u mondu à e fonti rinnuvevuli.

Vale ancu a pena nutà chì prova di cunservà l'acqua è riduce a contaminazione in i so prucessi di fabricazione di semiconduttori, è chì i so ultimi smartphones di punta includenu cumpunenti fatti di reti di pesca riciclate è altri materiali riciclati. In corta, u giant coreanu "manghja" l'ecologia in una grande manera (ancu s'ellu sguassate u caricatore da l'imballu di smartphones è tablette ùn hè micca piaciutu da parechji, cumpresi noi), è ùn hè micca surprisante chì hè classificatu cusì altu in l'. Classifica BCG.

U più lettu d'oghje

.