Chiudi annunziu

Cum'è probabilmente sapete da a nostra nutizia precedente, Google hà publicatu una versione sharp di i so Pixels à a mità d'aostu. Androidu 13. Più di un mese fà, Samsung hà lanciatu u prugramma beta di a superstruttura One UI 5.0, in u quale hè stata liberata (finu à avà solu Galaxy S22) duie versioni beta (terza sfurtunatamente pospone). Avemu sceltu i cinque funzioni megliu per voi, chì da AndroidÀ 13 anni, a superstruttura in uscita hà purtatu finu à avà.

Widgets migliorati

In a superstruttura One UI 4.1, Samsung hà introduttu una funzione chjamata Widgets intelligenti, chì vi permette di creà parechji widgets in unu. In One UI 5.0, stu prucessu hè simplificatu. Mentre chì prima avete bisognu di mette un widget intelligente nantu à a vostra pantalla di casa per cumincià à custruisce, in a nova superstruttura trascinate i widgets l'una sopra l'altru o appughjà longu un widget piazzatu per cumincià à impilà. I widgets devenu esse di a listessa dimensione per impilà, ma i widgets individuali ponu esse ridimensionati prima di cumminà.

vrseni_widgetu_One_UI_5

Colori più persunalizabili

In a superstruttura One UI 4.1, in più di Smart Widgets, Samsung hà ancu introduttu temi dinamichi in u stilu di Google Material You design language. Ancu più stili sò dispunibili in One UI 5.0. One UI 4.1 vi permette di sceglie trà trè temi dinamichi basati nantu à u vostru wallpaper o un tema di basa chì sintonizza i culori di l'UI in blu. Una UI 5.0 offre più temi, vale à dì 11 dinamichi è 12 statichi in culori diffirenti, cumprese quattru opzioni di dui culori.

Notificazioni migliorate

A barra di notificazione in One UI 5.0 hà un novu aspettu cù icone di app più grandi è più audaci. Puderia esse solu un tweak visuale minore, ma duverebbe aiutà à vede megliu quali app anu mandatu a notificazione in un sguardu. I paràmetri di notificazione sò stati riprogettati ancu per fà più faciule per bluccà e notificazioni da l'applicazioni chì puderanu fà troppu rumore.

Novi gesti sperimentali per a multitasking

Samsung hà aghjustatu parechji novi gesti multitasking à a so nova superstruttura. U primu hè un swipe di dui dita da u fondu di u screnu in casa, chì serve cum'è un accurtatoghju per apre una seconda app in vista di split-screen, è u sicondu hè un swipe da unu o l'altru angulu superiore di u screnu per mette a vostra app attuale in una finestra flottante. Questi gesti ponu esse attivati ​​in Settings→Funzioni Avanzate→Labs.

Personalizà u fondu nantu à una chjama

Una UI permette digià di cambià l'imaghjini di fondo chì appare quandu rispondi à una chjamata. Tuttavia, in One UI 5.0, pudete stabilisce sfondi specifichi per ogni cuntattu individuale, cusì sapete quale vi chjama in un sguardu. Puderanu esse stallati cum'è parte di l'opzione Mostra più quandu editate un cuntattu.

wallpaper_call_One_UI

Certi cambiamenti minori chì One UI 5.0 purterà sò ancu degne di menzione. Questi includenu, per esempiu, megliu opzioni d'urganizazione in l'app Reminder, ricerca mejorata in l'app My Files, puntuazione editable nantu à u teclatu Samsung, un novu buttone di ricerca in a barra principale di u modu DeX, una filigrana editable o un icona d'aiutu in u " pro" di l'app Camera chì mostra diversi cunsiglii. Sicondu rapporti non-ufficiali, a versione sharp di a superstruttura era supposta per travaglià Luna, in ogni modu, cù u ritardu di a terza beta, sta data pò esse spustata.

U più lettu d'oghje

.