Chiudi annunziu

A divisione Display Samsung Display hà registratu una marca in Corea di u Sudu per dui novi dispositi cù display pop-up. Questi dispositi sò specificamente chjamati Slidable Flex Solo è Slidable Flex Duet.

Questa primavera, Samsung hà dimustratu cuncetti di un dispositivu cù una visualizazione slide-out durante l'avvenimentu di a Settimana di Display, è unu di i prototipi era chjamatu Slidable Wide. A nova marca Slidable Flex Duet puderia teoricamente esse assuciata à stu cuncettu, ma à questu puntu hè difficiule di predichendu cumu a cartera di display flessibile di Samsung cambierà è evolverà in l'anni à vene. Ricurdemu chì u prototipu Slidable Wide hà avutu una visualizazione flessibile inserita in u dispusitivu, chì pò scorri fora da i lati per espansione l'area di visualizazione.

In quantu à u mercatu di u cunsumu, u giant coreanu hà finu à avà solu utilizatu a so tecnulugia di visualizazione flessibile per sviluppà i dispositi chì si pieganu in un locu, vale à dì mudelli di serie. Galaxy Z Fold è Z Flip. Tuttavia, hà sperimentatu cù parechji altri fatturi di forma dapoi qualchì tempu è pò esse introdutte un laptop flexible l'annu prossimu. Cunsiderendu chì i laptops sò flessibili per a so stessa natura, stu novu mudellu duveria rimpiazzà u teclatu cù un touch screen gigante chì si estende nantu à tutta a superficia di u dispusitivu.

Samsung hà dettu in u passatu chì ùn introduverà micca novi dispositi piegabili, sliding o rolling, finu à chì a serie Z Fold è Z Flip pruvarà a so viabilità. In ogni casu, dopu à parechji anni nantu à u mercatu, i mudelli di sti linii sò digià pruvati, almenu à ghjudicà da u numeru di pre-ordini è figuri di vendita, è sò lentamente è sicuru diventendu mainstream.

L'osservatori di u mercatu aspettanu chì quant'è 23 mudelli di diverse marche puderanu apparisce nantu à u mercatu di smartphone plegable l'annu prossimu, chì puderia significà chì Samsung hè finalmente pronta à espansione a so cartera di dispositivi plegabili. Sia u prossimu passu serà un laptop "flessibile", un dispositivu dual-flexible, una tableta cù una visualizazione slide-out, o qualcosa di tuttu, pudemu solu speculà à questu puntu.

Per esempiu, pudete cumprà smartphones plegabili Samsung quì 

U più lettu d'oghje

.