Chiudi annunziu

Quandu DJI hè citatu, a maiò parte di e persone probabilmente pensanu immediatamente à i droni, postu chì stu fabricatore hè più famosu per elli. Tuttavia, DJI hà ancu pruduciutu gimbals o stabilizzatori di prima classe per i telefoni cellulari per parechji anni, chì facenu assai più faciule per sparà video o piglià foto. È pocu minuti fà, DJI hà introduttu in u mondu a nova generazione di stabilizzatori Osmo Mobile. Benvenuti DJI Osmo Mobile 6.

Cù u so novu pruduttu, DJI hà cuncintratu à migliurà l'ergonomia cumparatu cù a generazione precedente, ma ancu à migliurà a cumpatibilità cù i grandi smartphones o funzioni avanzate di software chì aiutanu l'utilizatori à sparà i video più efficaci pussibuli. Parlemu specificamente di a migliione di l'estabilizazione motorizzata, chì sicondu DJI hè assolutamente fenomenale è, sopratuttu, affidabile in ogni cundizione. Sarete ancu piacè di a migliione di a tecnulugia ActiveTrack, chì permette un seguimentu più lisu o, se preferite, più stabile di l'ughjettu marcatu ancu quandu si move da un latu à l'altru o rota, per esempiu. In generale, grazia à questa aghjurnazione, u colpu datu deve esse assai più cinematicu, postu chì a tecnulugia pò mantene l'ughjettu focu in u centru di l'attenzione nantu à a registrazione assai megliu cà mai. Ciò chì hè abbastanza interessante hè chì, mentre chì cù e generazioni precedenti di Osmo Mobile, DJI ùn hà micca un gruppu di destinazione definitu, cù questa serie di mudelli hè chjaru chì si dirige à i pruprietarii di l'iPhone. A funzione Quick Launch hè statu introduttu in u gimbal specificamente per l'iPhones, chì, simpliciamente, principia subitu l'applicazione accumpagnata dopu avè cunnessu l'iPhone à u gimbal è l'utilizatore pò inizià a registrazione immediatamente. Solu per interessu, sta nutizia hè supposta per riduce u tempu necessariu per a preparazione è a filmazione successiva da circa un terzu, chì ùn sona micca male.

DJI Osmo Mobile pò esse usatu in un totale di quattru modi di stabilizazione, ognunu adattatu per un tipu di filmatu diffirenti. Ci sò dui modi induve u gimbal mantene u telefuninu stabilizatu à tutti i costi, indipendentemente da a pusizione di u manicu è simili, è ancu modi induve l'assi ponu esse rotati cù un joystick per i migliori scatti dinamichi possibili di oggetti statici. In più di i modi funziunali, altri gadgets sò ancu dispunibili in a forma di a capacità di sparà Timelapse, panorami o altri tipi di video simili. Allora una volta chì una persona ampara à utilizà un stabilizzatore, grazia à a so larga gamma di usi, hè capaci di sparà quasi tuttu ciò chì pò pensà.

In quantu à a cumpatibilità sopra citata cù i telefoni smartphones più grande, grazia à u fattu chì DJI hà utilizatu una pinza più grande nantu à u novu pruduttu, u stabilizzatore pò avà accoglie micca solu telefoni grossi, ma ancu smartphones o tablette più chjuche in casi. Sè site interessatu à a resistenza di u stabilizzatore nantu à una carica, hè intornu à un 6 ore è 20 minuti assai rispettabili, chì ùn hè micca abbastanza. Tuttu chistu à un pesu còmode di 300 grammi, chì significa chì hè solu 60 grammi più pesu di iPhone 14 Pro Max, cù quale hè di sicuru cumplettamente cumpatibile.

Se ti piace u novu DJI Osmo Mobile 6, hè dispunibule per pre-ordine avà. U so prezzu cecu hè stabilitu à 4499 CZK, chì hè definitamente amichevule cunziddi ciò chì pò fà.

Pudete pre-ordine u DJI Osmo Mobile 6 quì

U più lettu d'oghje

.