Chiudi annunziu

In più di u classicu iPhone 6,1 14 ", avemu ancu ricevutu u mudellu attualmente più altu di a gamma, vale à dì 6,7 " iPhone 14Pro Max. Apple hà introduttu i so novi prudutti in settembre, è avà stanu direttamente contru à a linea Galaxy S22, chì hà u svantaghju chì Samsung l'hà introduttu digià in ferraghju. Una di e caratteristiche principali di i smartphones hè di sicuru a so camera. Allora fighjate cumu u capu attuale d'Apple piglia foto. 

Specifiche di a Camera iPhone 14 Pro è 14 Pro Max  

  • Camera ultra wide angle: 12 MPx, f/2,2, correzione di lenti, angolo di vista 120˚  
  • Camera grand angle: 48 MPx, f/1,78, OIS cù sensor shift (2a generazione)  
  • Teleobiettivo: 12 MPx, zoom ottico 3x, f/2,8, OIS  
  • Camera frontale: 12 MPx, f/1,9, autofocus cù tecnulugia Focus Pixels 

Specificazioni Samsung Galaxy S22 Ultra:  

  • Camera ultra larga: 12 MPx, f/2,2, angolo di vista 120˚      
  • Camera grand angle: 108 MPx, f/1,8, OIS 
  • Teleobiettivo: 10 MPx, zoom ottico 3x, f/2,4     
  • Teleobiettivo periscopiu: 10 MPx, zoom ottico 10x, f/4,9  
  • Camera frontale: 40 MPx, f/2,2, PDAF 

Apple forgia una strada speciale. Si allarga constantemente è continuamente i sensori individuali, chì hè di sicuru bè, ma cun questu in mente, ingrandisce ancu i lenti, chì ùn hè micca cusì bonu più, perchè sò più è più esce da i nostri corpi. Hè certamente piacevule per avè qualchì soprannomu di u megliu fotomobile, ma à quale costu? U 12 mm chì u dispusitivu hà in l'area di a lente per u so grossu hè veramente assai. È veramente, u sistema sanu cattura ancu assai di terra. Ùn dicemu micca chì hè Samsung per u mudellu Galaxy Hà inventatu u S22 Ultra in una manera di scuzzulate in u mondu, ma hà sicuramente fattu megliu. Hè megliu in a serie basica, quandu u modulu sanu cù lenti hè allinatu.

48 MPx solu circa a mità 

Apple quist'annu hà fattu un grande passu quandu, dopu à parechji anni, abbandunò a camera principale da 12 MPx è a so risuluzione hà saltatu à 48 MPx. Ci hè, sicuru, un stacking di pixel, vale à dì quattru in particulare, chì risultatu in una foto 12MP in fotografia normale. Se vulete u pienu 48 MPx, hè un pocu di prublema. In i paràmetri di a Camera, avete da attivà ProRAW è sparà foto 48 MPx à un schedariu DNG. Di sicuru, tali ritratti cuntenenu assai dati prima, è ùn hè micca un prublema per una tale stampa per esse più di 100 MB. Questu hè Apple hà uccisu cumplettamente una foto tali per l'utilizatori mediu ancu perchè a post-produzione successiva hè necessaria, è cusì seranu sempre dipendenu solu da u risultatu 12 MPx.

Di sicuru, u pixel stacking hà un impattu nantu à a foto finale, chì aiuta soprattuttu in cundizioni di poca luce. Apple però, u dispusitivu hà ancu aghjustatu un certu Photonic Engine chì deve rinfurzà tuttu ciò chì fate cù e camere di u dispusitivu. A cumpagnia specificamente chì u dispusitivu piglia finu à 3x megliu foto cù l'angle ultra-largu è 2x megliu foto cù lenti principali è tele in poca luce. Hè impurtante di enfatizà a luce bassa, cusì ùn sò micca foto di notte.

Apple aghjunghjenu a pussibilità di doppiu zoom à i mudelli Pro. Dunque ùn hè micca un zoom otticu, ma un digitale, chì hè fattu da l'uriginale 48 MPx. Ma hè adattatu per ritratti induve 1x hè troppu vicinu è 3x hè digià troppu luntanu. Tuttavia, postu chì questu hè un zoom digitale, deve esse usatu cun prudenza. Ddu passu extra ùn hè micca tantu chì degradate a qualità di a foto à a spesa di u pienu potenziale di u sensoru.

Ancu in quantu à u modulu massiu digià citatu, hè un pocu incomprensibile chì Apple ùn hà ancu cedutu à un periscopiu è un accostu maiò. U so teleobiettivo ùn hè micca un miraculu, è veramente ùn funziona micca bè in cundizioni di poca luce. Ùn deve micca esse u zoom 10x subitu, ma 5x seria sicuramente bellu. Apple ùn deve esse tantu paura è deve cumincià à mustrà un pocu di quella invenzione. Questu hè ancu applicà à a lente ultra-larga-angle. Hè sempre u listessu miserable quandu li piace sempre asciugà i lati.

I ritratti di l'iPhone 14 Pro Max sò grandi, sì, è in a classificazione stu mudellu di telefuninu attaccherà sicuramente i più alti livelli. Tuttavia, puderia esse aspittatu qualcosa di più. Taglià l'opzioni di foto di 48 MPx hè una vergogna immensa, ùn avemu praticamente micca prugressu cù a foto di notte, è l'utilizatori normale di ogni ghjornu ùn cunnosci micca a diferenza cumparatu cù a generazione di l'annu passatu. Per i bisogni di u situ web, i ritratti sò stati ridotti in grandezza, pudete vede a so risuluzione completa è a qualità quì. Foto scattate da Samsung Galaxy Pudete cuntrollà u S22 Ultra in a rivista di u telefunu quì.

iPhone Pudete cumprà u 14 Pro è 14 Pro Max quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.