Chiudi annunziu

Cum'è probabilmente sapete, cù milioni d'ore di cuntenutu, a piattaforma di video populari in u mondu YouTube hà un sistema di ricunniscenza chì aiuta à "push" u cuntenutu chì puderia interessà à a pagina di casa è diverse aree di cuntenutu. Avà, un novu studiu hè surtitu cù a scuperta chì l'opzioni di cuntrollu di stu sistema anu pocu effettu nantu à ciò chì vi parerà cum'è cuntenutu cunsigliatu.

I video YouTube cunsigliati appariscenu accantu o sottu à i video "normali" mentre ghjucanu, è a riproduzione automatica vi porta direttamente à u prossimu video à a fine di l'attuale, affissendu più cunsiglii in i sicondi prima di inizià u prossimu. Tuttavia, ùn hè micca raru per sti cunsiglii per esce un pocu di manu è cumincianu à offre temi chì ùn site micca veramente interessatu. A piattaforma dichjara chì pudete persunalizà e vostre raccomandazioni attraversu i buttoni "Dislike" è "Ùn m'importa", eliminendu u cuntenutu da a vostra storia di vigilia, o usendu l'opzione per "pietà di ricumandà" un canale particulari.

 

Da un studiu realizatu da l'urganizazione cù u strumentu open source RegretsReporter Fundazione Mozilla, in ogni casu, seguita chì i buttuni dissi anu un effettu minimu nantu à ciò chì appare in i vostri cunsiglii. L'urganizazione hà ghjuntu à sta cunclusione dopu avè analizatu quasi mezzo miliardo di video guardati da i participanti di studiu. L'uttellu hà postu un buttone genericu "stop recommending" in a pagina chì hà sceltu automaticamente una di quattru opzioni cum'è parte di diversi gruppi di participanti, cumpresu un gruppu di cuntrollu chì ùn hà micca mandatu à YouTube alcun feedback.

Malgradu l'usu di e diverse opzioni chì YouTube hà da offre, sti buttoni anu dimustratu per esse inefficaci per sguassà i "cattivi". L'opzioni più efficaci eranu quelli chì sguassate u cuntenutu da a storia di vigilia è cessanu di ricumandà un canale specificu. U buttone "Ùn m'importa" hà avutu a minima influenza di l'utilizatori nantu à a ricunniscenza.

Tuttavia, YouTube hà oppostu u studiu. "Hè impurtante chì i nostri cuntrolli ùn filtranu micca interi temi o opinioni, postu chì puderia avè un effettu negativu nantu à i telespettatori. Accogliamu a ricerca accademica nantu à a nostra piattaforma, chì hè per quessa chì recentemente avemu ampliatu l'accessu à l'API di Dati attraversu u nostru Prugramma di Ricerca di YouTube. U studiu di Mozilla ùn piglia micca in contu cumu i nostri sistemi funzionanu veramente, cusì hè difficiule per noi di amparà assai da ellu ". ella hà dettu per u situ web A Lunatics Lament U portavoce di YouTube Elena Hernandez.

U più lettu d'oghje

.