Chiudi annunziu

Calchì volta hè cum'è un merry-go-round in u mondu di a tecnulugia muderna. Per esse simplicemente: Un ghjornu tuttu hè postponatu, u ghjornu dopu tuttu hè messu in perspettiva, è u terzu ghjornu tuttu hè liberatu. A nutizia originale nantu à u ritardu di a terza beta di One UI 5.0 hà dramatizatu inutilmente a situazione, perchè Samsung hà cuminciatu à sparghje per i mudelli. Galaxy S22 cù chip Exynos in tutta l'Europa, cumprese Germania è Pulonia, terzu One UI 5.0 beta. 

L'ultima aghjurnazione aghjusta una nova funzione di storia immersiva in stile slideshow à a Galleria è una schermu di selezzione di wallpaper ligeramente riprogettata. U wallpaper di u schermu di serratura pò ancu esse cambiatu direttamente da u schermu di serratura pressu longu u display, una copia chjara di a suluzione d'Apple in u so iOS 16 è hè abbastanza disgraziatu perchè pudete facilmente chjamà sta funzione ancu in a vostra sacchetta è scaccià cumplettamente tuttu u screnu. Samsung puderia finalmente capisce chì micca tuttu ciò Apple presenta, hè obligatu à esse bonu.

Fix animazioni 

Cum'è di solitu, i tester beta di a nova versione ponu aspittà di più correzioni di bug in tutti i spazii di a custruzzione, cumprese migliorie à l'animazione di vultà à a pantalla di casa è animazioni sovrapposte quandu chjude i cartulare. Un altru bug chì deve esse riparatu hè quellu chì impedisce à l'applicazioni di abbandunà quandu l'utilizatori utilizanu gesti di navigazione di l'interfaccia mentre eseguenu parechje app in u screnu di serratura. È u prublema cù a trasparenza di u widget Calendar deve ancu esse risolta.

So chì vi ponu scaricà stu novu aghjurnamentu firmware à u vostru telefonu Galaxy S22, duvete di sicuru esse participanti di teste beta. Altrimenti, duvete aspittà, cum'è noi, chì Samsung liberà ufficialmente a prima versione publica di One UI 5.0. Solu ellu sà quandu chì puderia succede, ma avemu sempre cridutu à a fine di uttrovi, u principiu di nuvembre à u più tardu.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.