Chiudi annunziu

Modelli di serie Galaxy S23 Puderia esse u primu telefuni Samsung à sustene l'aghjurnamenti senza saldatura fora di a scatula. Tuttavia, micca perchè u giant coreanu hà cambiatu d'idea, ma perchè Google serà in u quadru Androidu 13 hà dettu chì i pruduttori di smartphones supportanu a funzione.

Seamless Updates hè una funzione chì Google hà introduttu torna in Androidu 7, vale à dì in 2016. Permette à u dispusitivu di scaricà è stallà novi aghjurnamenti di u sistema in una particione separata in u sfondate è solu bisognu di un reboot per aduprà.

Quandu u giant di u software hà liberatu Android 11, urigginariamente destinatu à pressà i pruduttori per implementà sta funzione in i so dispositi, ma eventualmente hà cambiatu a so mente per via di preoccupazioni per a dimensione di a memoria interna. Samsung hè unu di i pruduttori chì ùn sustene micca ancu a funzione, ma chì puderia cambià prestu.

Google hà sappiutu riduce i requisiti di dimensione di almacenamento per a funzione implementendu una partizione virtuale A / B, è cum'è indicatu da un leaker ben cunnisciutu. Mishaal Rahman, Google serà nantu à i smartphones chì funzionanu Androidu 13 per dumandà chì sustenenu sta partizione virtuale per assicurà chì sustenenu ancu "aghjurnamenti rolling".

In autri paroli, si deve dì chì u prossimu Samsung flagship Galaxy S23 è i so mudelli futuri cù Androidem 13 permetterà à l'utilizatori di scaricà novi aghjurnamenti di u sistema in u sfondate senza avè da rende i so telefoni inutilizabili per uni pochi di minuti durante u prucessu di stallazione.

U più lettu d'oghje

.