Chiudi annunziu

Samsung hè di solitu u primu OEM di i dispositi cù u sistema Android, chì liberarà una nova versione stabile di u sistema per i so dispositi. Ma ancu s'è avemu digià trè versioni beta di a superstruttura One UI 5.0, chì hè attualmente basatu annantu à Androidu 13, versione sharp ancora nudda. Inoltre, a cumpagnia hà avà persu a battaglia in quantu à a rapidità di lancià u novu Androidu per i vostri prudutti. Hè stata superata da OnePlus.  

A cumpagnia chinesa OnePlus hà digià publicatu un aghjurnamentu di sistema stabile ieri Android 13 cù a so pelle OxygenOS 13 per u telefunu OnePlus 10 Pro. Questu significa chì hà pigliatu un mesi è mezu per vene cun un aghjurnamentu stabile dopu chì Google hà liberatu u so à u mondu Android 13 ufficialmente, anche se naturalmente solu per i vostri Pixel in prima. Inoltre, Samsung ùn hà micca previstu di liberà un aghjurnamentu stabile Androidu 13 per i so telefoni prima di a fine di uttrovi 2022. A cumpagnia sudcoreana serà dunque circa trè mesi daretu à Google.

Ma hè un sistema più veloce chì libera una vittoria? 

Iè, avemu aspittatu per un bellu pezzu è probabilmente serà per un bellu pezzu. Ma duvete dumandà sè stessu, ùn importa veramente se Samsung ci dà un sistema debugged senza errori è cù ottimisazione esemplare, invece di avè qualcosa prima, ma cusitu cù una agulla calda. Dopu tuttu, OnePlus hè famusu per a liberazione di l'aghjurnamenti abbastanza perdite per i so smartphones. L'utilizatori di OnePlus 8 è OnePlus 9 sò in e prime versioni "stabbili" di l'aghjurnamentu Androidcù 12 anu lagnatu di bugs significati è prublemi associati cù u telefunu, è u listessu puderia esse veru per l'aghjurnamentu attuale. Esse primu ùn significa micca necessariamente esse u megliu.

Inoltre, OnePlus travaglia in tale manera chì libera una aghjurnazione relativamente prestu per u so flagship, ma ghjunghje à altri telefoni assai lentamente. In cuntrastu, l'aghjurnamenti di Samsung sò generalmente più stabili, è una volta chì una versione sharp di u sistema hè liberata per i mudelli di punta, vale à dì, soprattuttu a serie. Galaxy S, piuttostu prestu si estende à altri dispusitivi oltri. Basatu nantu à l'esperienza finu à avà, Samsung puderia fà cusì Android 13 cù One UI 5.0 per a maiò parte di i so smartphones high-end è mid-range à a fine di u primu trimestre di 2023. Tuttavia, ùn hè micca per nunda chì dicenu: "Quellu chì aspetta, hà da vede".

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.