Chiudi annunziu

I servizii di streaming sò in constantemente in crescita. In più di elli, ci sò ancu diversi affitti di filmi virtuali dispunibili. Ma micca tutti volenu spende soldi in questa direzzione, per diversi motivi. Sè ancu voi circate un modu per fighjà filmi è serie in linea gratuitamente è legalmente, ùn mancate micca i nostri cunsiglii seguenti. Sta volta avemu lasciatu fora di e piattaforme domestiche, cumprese a televisione in Internet.

YouTube

Iè, ancu YouTube offre l'opzione di vede filmi in linea gratuitamente. Pudete vede u cuntenutu gratis è legalmente, per esempiu, in un canale YouTube Filmi in cecu, u canali cù u nome hè definitu di menzione Filmi in cecu.

Fawesome

A piattaforma chjamata Fawesome offre una biblioteca assai cumpleta di diversi filmi è serie. U cuntenutu quì hè chjaramente ordinatu per genere, è truverete ancu tituli cunnisciuti è premiati quì. Hè cumplettamente liberu di fighjà, ancu senza registrazione, è un novu cuntenutu hè aghjuntu ogni ghjornu. L'unica cundizione hè chì AdBlock hè disattivatu.

Plex.tv

Plex.tv hè una piattaforma operativa in u mondu induve, in più di trasmette canali TV selezziunati, pudete ancu vede diversi filmi è serie. Per vede filmi è serie, hè necessariu di registrà, per esempiu, attraversu un contu Facebook o email. Pudete salvà u cuntenutu sceltu in a vostra lista di preferiti. I blockers di cuntenutu devenu esse disattivati ​​per vede.

Internet Archive

Pudete ancu guardà u cuntenutu multimediale di ogni tipu gratuitamente è legalmente in l'archiviu Internet, in particulare u prugettu Archivio Web. Se cliccate nantu à l'icona di e linee horizontale in l'angulu superiore manca è selezziunate u video in u menù, sarete spustatu à a sezione appropritata. Pudete tandu specificà i paràmetri di ricerca in u pannellu à manca, o pudete aduprà u campu di ricerca per circà un titulu specificu. Fighjendu u cuntenutu in Internet Archive hè senza publicità.

U più lettu d'oghje

.