Chiudi annunziu

Ancu s'ellu hè solu uni pochi di settimane da chì Google l'hà liberatu Android 13, si pò suppone chì ci sò digià piani di liberà u prossimu Androidua chì u so sviluppu hè digià principiatu. Avà chì sapemu ciò chì v Androidu 13 serà è ciò chì ùn serà micca, pudemu pensà à ciò chì vuleriamu vede in Androidu 14. Eccu i nostri quattru brami.

Switch separati per Wi-Fi è rete mobile

U Androidà 12 anni, Google hà decisu chì era ora di pulisce a primavera i toggles Quick Settings. In u prucessu, hà fusionatu i switch Wi-Fi è e rete cellulari in un all-including one chjamatu Internet. Ùn hè micca solu cunfusu à aduprà, ma rende i prucessi simplici cum'è a disconnecting rapidamente è a reconnecting à a vostra reta Wi-Fi inestable una sperienza abbastanza spiacevoli. Sfurtunatamente, questu hè qualcosa chì parechji di noi anu sempre da fà ogni ghjornu, postu chì e cunnessione Internet ponu esse intrinsecamente fickle.

Android_13_prepinac_Internet

Integrazione megliu cù lanciatori di terze parti

Dapoi chì Google hà introduttu v Androidu 10 gestu di navigazione, i lanciatori di terzu sò stati messi da parte. Hè perchè u lanciatore preinstallatu hè più integratu cù u sistema chè mai per furnisce una transizione più liscia trà a pantalla di casa, a pantalla di attività aperta recentemente è l'applicazioni. I lanciatori di terzu ùn anu micca solu i stessi permessi chì quelli preinstallati, cusì ùn permettenu micca sta transizione liscia.

Ideale, si deve Android 14 per permette à i lanciatori di terze parti di integrà più profondamente in u sistema quandu si stabiliscenu cum'è una opzione predeterminata. Per d 'altra banda, questu pò esse impeditu da ragioni di sicurezza, ma ancu ragioni tecniche, postu chì i pruduttori androidDiversi smartphones anu animazioni è metudi diffirenti per ottene elli, cusì hè pussibule chì i lanciatori persunalizati anu da esse programati solu per telefoni specifichi.

Launcher_Lawchair

Prutezzione di privacy in app per esempiu iOS

Cume probabilmente sapete Apple introduttu in u sistema iOS 14.5 un novu livellu di prutezzione di a privacy chì forza l'applicazioni à dumandà permessu à l'utilizatori se volenu seguità in altre app per creà mudelli di publicità più precisi. Di sicuru, a maiò parte di l'utilizatori tendenu à ricusà tali richieste formulate "fora di u turchinu", cusì tagliate l'imprese di publicità da e dati chì puderanu fidàvi prima. Mentre ci piacerebbe assai una tale funzione, hè improbabile chì Google a faria Androidu 14 (o versioni più tardi) hà aghjustatu perchè saria contru à i so interessi cummerciale. Dopu tuttu, hè sempre principalmente un mercante cù publicità.

In ogni casu, u giant di u software hè attualmente travagliatu nantu à un sistema di Privacy Sandbox chì prumetti di offre à l'utilizatori è à l'annunciatori u megliu di i dui mondi. U sistema hè suppostu per attivà annunzii persunalizati chì utilizanu una nova funzione di u sistema invece di seguità l'utilizatori stessi.

iOS_14_5_prutezzione_di_privacy

Navigazione gestuale più immersiva in l'applicazioni

L'iPhones è l'iPads sò grandi in quella navigazione di gestu si senti naturali è qualcosa chì hè assai integrata in u sistema è l'applicazioni. Per i telefoni cù AndroidSfurtunatamente, ùn hè micca u casu. Androidperchè l'applicazioni spessu ùn rendenu micca cuntenutu daretu à a barra di navigazione, lascendu un grande bloccu intornu à a barra di navigazione attuale. In un sistema iOS questu ùn hè micca un grande affare postu chì a vasta maiuranza di l'applicazioni rende u cuntenutu in l'area daretu à a barra di navigazione, facendu per una sperienza assai più immersiva.

Android_13_Pixel_6_unclear_navigation_list

U più lettu d'oghje

.