Chiudi annunziu

Vulete amparà una nova abilità? Probabilmente ùn vi sorprenderà micca chì pudete amparà una quantità enorme di cose novi grazia à diverse applicazioni. In l'articulu d'oghje, vi presenteremu quattru applicazioni chì vi permettenu di esse un pocu più intelligente è più praticu.

Duolingo

A maiò parte di a ghjente pensa à Duolingo quandu pensa à "l'apprendimentu di lingua mobile". Hè veramente una app chì vi pò insignà assai lingue in modu divertente è efficace. Se ùn vi importa micca certe restrizioni, pudete aduprà Duolingo completamente gratuitamente. Praticarete a scrittura è a pronuncia, è riceverete ricumpensa virtuale per u vostru successu. Pudete ancu amparà una lingua straniera cun aiutu Strumenti Landigo.

Scaricate nantu à Google Play

Storie di cucina

L'app Storie di cucina prumetti di insignà à cucerà piatti simplici è più cumplessi, passu à passu, in una manera chjara è comprensibile. In più di ricette, quì truverete video in alta qualità, grazia à quale amparate prucedure individuali per a coccia è a cucina. L'applicazione hè adattata per i principianti è i cuochi è i panettieri avanzati.

Scaricate nantu à Google Play

Khan Academy

Khan Academy vi insegnerà ... quasi tuttu. Da a matematica o a geometria à a biologia è a geografia à a musicologia. In l'app, truverete tunnellate di corsi interattivi gratuiti chì pudete salvà per usu offline. Pudete tandu cuntrollà a vostra cunniscenza in diversi quiz.

Scaricate nantu à Google Play

wikiHow

wikiHow hè un pozzu incredibilmente prufondu di tutoriali di ogni tipu. Vulete ottene un tagliu di capelli, carta da parati in una stanza, trattà cù una rottura o plug in una stampante? L'app wikiHow vi aiuterà. In più di struzzioni è prucedure più o menu strane, truverete ancu esempi di foto è video quì, pudete salvà l'istruzzioni selezziunate per una lettura offline dopu.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.