Chiudi annunziu

Google hà annunziatu chì e so app funzionanu megliu inseme. In particulare, u so assistente di voce si integra megliu cù u Calendariu è e Tasks se li dumandate di ricurdà qualcosa.

Prima, quandu avete dumandatu à Google Assistant per ricurdà qualcosa, una notificazione hè stata creata in a so app, ma micca in Tasks. U scopu di sta "app" hè di ricurdà di i vostri compiti, ma finu à avà mancava l'integrazione cù l'Assistente, qualcosa chì hè stata pruposta direttamente. Avà quandu dumandate à l'Assistente di ricurdà, una entrata serà finalmente creata in Tasks, è ancu in Calendar.

Duvete esse capace di utilizà a nova funzione in u vostru smartphone, tableta è smartwatch Galaxy. Funciona ancu in i laptops dopu avè firmatu in u vostru contu Google Galaxy. Inoltre, Google hà annunziatu parechje altre funziunalità, cumpresa a capacità di trasfurmà e-mail è chats in compiti. Serà ancu pussibule di sorte i travaglii è marcà l'impurtanti cù una stella. In ogni casu, ci hà da piglià un pocu di tempu per e novi funzioni per ghjunghje in tutti i dispositi, uni pochi di settimane per esse precisu.

U più lettu d'oghje

.