Chiudi annunziu

Eccu una lista di i dispositi Samsung chì anu ricevutu un aghjurnamentu di u software durante a settimana di u 19-23 di settembre. In particulare parlà Galaxy S10, Galaxy S20 FE, Galaxy M12 a Galaxy S6.

Per i mudelli di serie Galaxy S10 è telefoni Galaxy S20 FE a Galaxy M12, Samsung hà iniziatu à liberà u patch di sicurezza di settembre. AT Galaxy S10 (vale à dì mudelli Galaxy S10, S10+ è S10e) porta a versione di firmware aghjurnata G97xFXXSGHVI1 è era u primu à ghjunghje in, frà altri lochi, a Repubblica Ceca è a Slovacchia, u Galaxy Versione S20 FE G780FXXUADVI1 è era u primu à esse dispunibule in Russia è Galaxy Versione M12 M127FXXS3BVI1 è era u primu à ghjunghje in parechji paesi sudamericani cumpresi l'Argentina, u Brasile, a Culumbia è u Perù.

U patch di sicurezza di settembre risolve un totale di 24 vulnerabilità, nimu di quale Samsung hà identificatu cum'è criticu (21 cum'è risicu altu è trè cum'è risicu mediu). Samsung hà riparatu, per esempiu, vulnerabilità in u driver MTP (Media Transfer Protocol), errori d'accessu à a memoria in diverse funzioni, o prublemi cù permessi di serviziu SystemUI. Inoltre, hà ancu riparatu un bug chì hà permessu à l'attaccanti di lancià e chjama d'emergenza remotamente.

In quantu à a serie Galaxy S6, hà cuminciatu à riceve una piccula aghjurnazione chì risolve i prublemi cù u GPS. I ranghi l'anu digià ricevutu prima Galaxy S7 è S8 (a tanti altri telefoni Samsung più vechji). Era u primu à ghjunghje in Belgio è in l'Olanda.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.