Chiudi annunziu

Ancu prima chì Samsung hà introduttu smartphones plegabili Galaxy Da Fold4 a Da Flip4, i rapporti chjappà l'onda chì avia stabilitu un scopu di furnisce un totale di 15 milioni di elli à u mercatu globale à a fine di l'annu. Avà, novi stime sò "emergenu" chì indicanu chì u giant tecnulugicu coreanu ùn pò ancu esse vicinu à ottene stu scopu.

Si dice chì Samsung hà da pudè spedinu "solu" 8 milioni di i so ultimi puzzle à a fine di questu annu. Ricurdemu chì l'annu passatu Samsung hà speditu 7,1 milioni à u mercatu Galaxy Z Foldu3 è Z Flipu3.

A nova predizione hè stata fatta da Noh Geun-chang, un investigatore in u Hyundai Motor Securities Research Center. Ellu predice chì Samsung spedirà 10 milioni di tutti i so "benders" à u mercatu questu annu. U capu di a divisione mobile di Samsung, TM Roh, hà dettu ancu u listessu numeru prima.

Samsung pò avè aghjustatu i so miri nantu à a reazione di u mercatu è a situazione ecunomica glubale. A dumanda più debule di i clienti apparentemente ùn hè micca ligata à una mancanza di interessu Galaxy Da Fold4 è Flip4. U novu Fold hè unu di i smartphones più caru oghje, cù prezzi chì partenu da 1 799 dollars (qui, Samsung vende da 44 990 CZK). In a situazione ecunomica attuale, probabilmente ùn ci sarà micca parechje persone disposte à spende stu tipu di soldi in un telefunu.

A situazione hè prevista per migliurà in 2023. Sicondu stimi cunsirvatori, i spedizioni di tutti i jigsaws Samsung puderanu ghjunghje à 15 milioni l'annu dopu.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Z Fold4 è Z Flip4 quì 

U più lettu d'oghje

.