Chiudi annunziu

Displays da Samsung gode di pupularità in u mondu sanu. Pudemu truvà nantu à una quantità di dispusitivi diffirenti, induve dominanu soprattuttu in u casu di smartphones o televisioni. Tuttavia, l'attenzione di u publicu hè attualmente cuncentrata nantu à a tecnulugia Samsung OLED Powered by Quantum Dot, chì prumetti un cambiamentu significativu in a qualità. In questu articulu, avemu da fucalizza nantu à cumu sta tecnulugia funziona veramente, nantu à ciò chì hè basatu è quali sò i so vantaghji principali.

In questu casu, a fonte di luce hè custituita da pixel individuali, chì, però, emettenu solu luce blu. A luce blu hè a fonte più forte chì assicura una luminosità più alta. Sopra ellu, ci hè una strata chjamata Quantum Dot, vale à dì una strata di punti quantum, attraversu quale passa a luce blu è cusì crea i culori finali. Questu hè un approcciu piuttostu interessante chì porta a qualità di i schermi à un livellu completamente novu. Tuttavia, ci vole à esse cuscenti di una caratteristica piuttostu fundamentale. Quantum Dot ùn hè micca un filtru. U filtru hà un impattu maiò nantu à a qualità resultanti, postu chì generalmente reduce a luminosità è provoca fluttuazioni RGB. Quantum Dot hè dunque chjamatu una strata. A luce blu passa per a capa senza perdita di luminosità, quandu a lunghezza d'onda di a luce, chì determina u culore specificu, hè determinata da punti Quantum Dot individuali. Dunque hè sempre u listessu è immubiliare cù u tempu. In fine, hè una tecnulugia di visualizazione significativamente megliu è di qualità superiore, chì supera notevolmente, per esempiu, LCD tradiziunale. U LCD precisa a so propria retroilluminazione, chì ùn hè micca presente in questu casu. Grazie à questu, a visualizazione cù a tecnulugia Quantum Dot hè assai più fina è ancu ottene a luminosità più alta digià citata.

QD_f02_nt

A tecnulugia ghjoca ancu un rolu vitale in a resa generale di i culori. A fonte di luce blu ottene a massima purezza, cum'è a strata Quantum Dot, grazia à quale l'imaghjina resultanti hè maravigliosamente culurita è significativamente più viva in paragunà à i schermi tradiziunali. Questu hà ancu un forte effettu nantu à l'anguli di vista - in questu casu, l'imaghjini hè perfettamente chjaru da quasi tutti l'anguli. Una certa dominanza pò ancu esse osservata in u casu di u rapportu di cuntrastu. Quandu guardemu i display LCD tradiziunali, u so prublema principali si trova in a retroilluminazione sopra citata, chì deve esse sempre attiva. Per quessa, a luminosità di i pixel individuali ùn pò micca esse aghjustate individualmente, chì rende impussibile di rende un veru neru. Per d 'altra banda, in u casu di Samsung OLED Powered by Quantum Dot, hè u cuntrariu. Ogni pixel pò esse aghjustatu à e cundizioni date è se avete bisognu di rende neru, basta à spegnellu. Grazie à questu, u rapportu di cuntrastu di sti display righjunghji 1M: 1.

QD_f09_nt

Vantaggi di Quantum Dot

Avà splendemu una luce nantu à i benefici spiegati di a tecnulugia di visualizazione OLED cù Quantum Dot. Cum'è avemu digià indicatu sopra, sta tecnulugia avanza significativamente a qualità di display da parechji passi. Ma chì domina esattamente è cumu si supera esattamente e soluzioni cuncurrenti? Hè esattamente ciò chì andemu à mette in luce inseme avà.

Culori

Avemu digià discututu l'effettu di a tecnulugia Quantum Dot nantu à i culori ligeramente sopra. In corta, si pò dì chì à traversu a capa speciale a ùn ci hè micca distorsioni di culore. Per d 'altra banda, i culori sò precisi in tutte e cundizioni - ghjornu è notte. U so vulume hè dunque 100% ancu in u casu di pannelli OLED. Dopu tuttu, questu hè ancu cunfirmatu da a certificazione Pantone. Pantone hè u capu mundiale in u sviluppu di culore.

sq.m

Gia

Un grande vantaghju di Quantum Dot si trova ancu in a luminosità significativamente più alta. Grazie à questu, i rispettivi televisori Samsung OLED Powered by Quantum Dot righjunghjenu una luminosità di finu à 1500 nits, mentre chì i pannelli OLED regulari (in u casu di i TV) normalmente offrenu circa 800 nits. Samsung hà cusì riesciutu à rompe cumplettamente a regula chì i TV OLED eranu destinati principarmenti à vede u cuntenutu multimediale in un ambiente più scuru, o à a sera. Questu ùn hè più u casu - a nova tecnulugia guarantisci una sperienza impeccabile ancu quandu si vede in una stanza illuminata, per quale pudemu esse grati per a luminanza più alta.

Questu hà ancu a so ghjustificazione. I TV OLED cumpetitivi funzionanu nantu à un principiu diversu, quandu si basanu specificamente in a tecnulugia RGBW. In questu casu, ogni pixel genera un culore RGB, cù un subpixel biancu separatu attivatu per vede biancu. Di sicuru, ancu stu metudu hà certi vantaghji. Per esempiu, u cuntrollu di a retroilluminazione di una TV OLED si face à u livellu di ogni pixel unicu, o per rende neru, u pixel hè disattivatu immediatamente. Comparatu à LCD tradiziunale, però, truvemu ancu certi svantaghji. Questi sò principalmente custituiti da una luminosità più bassa, una peghju gradazione di u culore grisgiu è una peghju presentazione di i culori naturali.

Samsung S95B

Tutti i benefici di Samsung OLED Powered by Quantum Dot ponu esse truvati, per esempiu, in a TV di questu annu. Samsung S95B. Hè una TV cù una diagonale di 55″ è 65″, chì hè basatu annantu à a tecnulugia citata è a risuluzione 4K (cù a freccia di rinfrescamentu finu à 120Hz). Grazie à questu, hè carattarizatu micca solu da una resa fedele di u neru, ma ancu da una resa di culore eccellente, una maghjina cristallina è luminosità significativamente più grande. Ma per aggravà e cose, in u casu di stu mudellu, un gadget chjamatu Neural Quantum Processor 4K ghjoca ancu un rolu relativamente impurtante, cù l'aiutu di quale i culori è a luminosità sò significativamente migliurati, in particulare cù l'aiutu di e rete neurali.

cz-feature-oled-s95b-532612662

U più lettu d'oghje

.