Chiudi annunziu

Samsung hà apertu un prugramma beta Androidu 13 e prossime estensioni One UI 5.0 per u telefunu Galaxy A52. Hè una mossa un pocu sorprendente, cum'è s'aspittava chì dopu una fila Galaxy S22 altri dispositi emblematici seguiranu, è micca un smartphone mid-range.

Una UI 5.0 beta per Galaxy L'A52 hè statu u primu à ghjunghje in India. Hè prubabile di sparghje in uni pochi di più paesi in e settimane à vene, ancu s'ellu ùn hè micca sicuru per u mumentu cum'è a prova beta di e novi versioni. Androidua One UI hè largamente implementatu solu nantu à i dispositi di punta Galaxy.

Resta ancu da vede se a beta di questu annu serà dispunibule Galaxy A53 5G, o Samsung decide di liberà un aghjurnamentu drittu stabile à questu. U stessu passa per i mudelli Galaxy A52 5G a Galaxy A52s.

Una aghjurnamentu beta UI 5.0 per Galaxy L'A52 hè un pocu più chjucu cà quellu per a serie Galaxy S22, però, deve avè a maiò parte di l'innuvazioni "nutritive" chì a nova superstruttura porta. È per via, linea Galaxy S22 hà digià cuminciatu à riceve uni pochi ghjorni fà terzu versione beta di a superstruttura. A versione cruda di One UI 5.0 deve esse liberata, o più precisamente principià à esse liberata, in uttrovi o nuvembre.

U più lettu d'oghje

.