Chiudi annunziu

Recentemente, l'applicazione di messageria populari in u mondu WhatsApp hà literalmente sbulicatu una nova funzione dopu à l'altru, o preparanu un'altra. Per esempiu, parlemu di una opzione trasmette storia di chat da Androidu na iPhone, ammuccià status in linea è megliu persunalizà o risponde à i missaghji da tutti emoticons. Avà hè statu revelatu chì travaglia nantu à una funzione chì permetterà à l'utilizatori di trasfurmà in un sticker.

A funzione più nova chì vi trasforma in un sticker hè stata scuperta in l'ultima versione beta androiddi WhatsApp 2.22.21.3. Attualmente hè dispunibule solu per un numeru limitatu di tester beta. Ùn hè chjaru à questu tempu quandu ghjunghjerà à tutti.

Web WABetaInfo, chì hè vinutu cù l'infurmazioni, hà spartutu qualchi imagine chì mostranu cumu si deve vede a funzione in l'app. Una volta chì avete creatu u vostru avatar, serà dispunibule in diverse pose è emozioni. Puderete ancu stabilisce cum'è a vostra foto di prufilu.

Una sezione separata per stickers avatar serà aghjuntu à u menù WhatsApp, induve di solitu truvate l'opzioni per mandà emoticons, stickers è GIF. Pudete ancu aspittà una quantità di opzioni per persunalizà u vostru avatar per vede quasi cum'è voi in forma comica. Cum'è qualsiasi altra funzione, pò piglià qualchì tempu per ghjunghje à a versione stabile di l'app.

U più lettu d'oghje

.