Chiudi annunziu

Cume u nostru travagliu diventa più flexible è mobile, cusì hè l'interessu in i dispositi chì sustenenu u stilu "travagliu da ogni locu". È unu di elli hè u novu smartphone plegable di Samsung Galaxy Da Fold4. Eccu 5 cunsiglii per sfruttà u più per aumentà a vostra (è micca solu) a produtividade di u travagliu.

Fate di più cù un display più largu è un telefunu più liggeru

U quartu Fold, malgradu esse ligeramente più largu (ma ancu più chjucu) hè sempre cum'è compactu cum'è i so predecessori, è ancu pesa menu è hà una cerniera più fina è biselli. Quandu si sviluppa, a so visualizazione ancu più larga offre una sperienza immersiva chì pò trasfurmà u vostru ambiente attuale in un spaziu di travagliu in ogni momentu è in ogni locu.

Galaxy_Z_Fold4_tipy_1

Grazie à u screnu 7,6-inch, pudete edità cunfortu documenti pieni di testu. Cum'è cù una piccula tavuletta, pudete trattà una quantità di funzioni diverse cù u novu Fold chì sò più cumplessi chè solu leghje o mandà e-mail.

Galaxy_Z_Fold4_tip_2

A visualizazione esterna di u telefuninu hè stata ancu allargata per rende ancu più còmode d'utilizà. A so larghezza hè aumentata mentre a so lunghezza hè diminuita, cusì u rapportu d'aspettu hè simile à quellu di i telefoni smartphones regularmente. Inoltre, u dispusitivu hè diventatu più diluente quandu hè plegatu, chì cuntribuisce à una presa megliu. Grazie à a larghezza più grande, pudete godere cunfortu di a maiò parte di e funzioni, cum'è scrive o vede video, senza apre u telefunu.

Travaglia in modu efficiente da ogni locu cù capacità multitasking avanzate

E funzioni multitasking di u Fold 4 sò state assai migliurate. Inseme à a schermu più larga, a nova barra di attività è a funzione Multi-finestra vi aiutanu à fà u travagliu remoto in modu rapidu è efficiente - cum'è cù un laptop. U pannellu principale s'assumiglia è funzioni cum'è quellu chì site abituatu à vede in un urdinatore. Pudete aghjunghje l'applicazioni aduprate friquenti, è ancu mostrarà tutte l'applicazioni salvate cum'è preferite.

Pudete prufittà pienamente di a visualizazione più larga usendu a funzione Multi window citata, chì vi permette di vede finu à trè finestri à u stessu tempu. Se vulete apre un'altra app mentre aduprendu un'altra, trascinala da a barra di u travagliu à u latu o à a cima o in fondu di u screnu. Pudete ancu cambià facilmente schermi trà l'applicazioni o cambià u layout di u screnu usendu l'interfaccia d'utilizatore intuitiva.

Galaxy_Z_Fold4_tipy_4

Sè vo avete un mischju di App chì vo aduprate inseme friquintimenti, a funzione App pairing vi pò salvà tempu. Cun ella, pudete salvà sin'à trè applicazioni cum'è un gruppu à u panel principale. Questa funzione vi risparmia u prublema di avè da lancià app individuali è vede ognuna nantu à una schermu split.

Ottene u massimu di u travagliu è ghjucate da ogni angulu

Cum'è u Flip4, u Fold4 hà un modu Flex chì vi permette di ottene u massimu da ogni angulu. Per esempiu, utilizendu e funzioni multitasking, pudete eseguisce parechje applicazioni à u stessu tempu. Pudete aduprà una finestra di u screnu per una videochjama è un altru per piglià note mentre rivisite i materiali di a riunione di travagliu.

Galaxy_Z_Fold4_tipy_5

Una pausa hè cusì impurtante quant'è u travagliu efficace. In questu momentu, pruvate à turnà a pantalla piena di applicazioni di travagliu è fighjate un video nantu à a visualizazione esterna per rilassate un pocu. Cù cornici sottili è un rapportu d'aspettu ottimizzatu per a visualizazione esterna, pudete avè una sperienza di visualizazione di video inaspettatamente profonda. Cù u modu Flex, pudete persunalizà u vostru Fold per adattà megliu à ogni situazione.

Galaxy_Z_Fold4_tip_6

Aduprate u S Pen per un travagliu più veloce è precisu

Cù u stylus S Pen per Fold4, pudete cuntrullà precisamente u vostru dispositivu mobile cum'è s'ellu travagliassi cù un mouse di computer. Pudete piglià note nantu à a grande visualizazione cum'è cunfortu cum'è in una tableta, è pudete ancu copià è incollà rapidamente testu, ligami o foto.

Galaxy_Z_Fold4_tip_7

Catturà u travagliu, u ghjocu è tuttu ciò chì ci hè

E diverse funzioni di u novu Fold si distinguenu à u travagliu è fora. Durante a vostra pausa, per esempiu, pudete gode di vede video o ghjucà ghjochi nantu à una grande visualizazione immersiva chì dà vita à u vostru cuntenutu. I dettagli chjuchi ma impurtanti cum'è a camera sottu-display aiutanu à minimizzà e distrazioni è vi permettenu di immerse completamente in u ghjocu.

Galaxy_Z_Fold4_tipy_8

Inoltre, pudete prufittà di a grande visualizazione quandu pigliate ritratti. Un sensore d'imaghjini più grande è una risoluzione mejorata permettenu una fotografia di alta qualità ghjornu è notte. Accendendu a funzione di vista previa di u Screen Cover, u ritrattu pò cuntrollà simultaneamente l'anteprima nantu à a visualizazione esterna, mentre chì a funzione Capture View permette di riviseghjà l'imaghjini pigliati mentre utilizate a camera.

Un'altra funzione maiò chì usa Capture View hè u Zoom Map. Unu cù una "mappa di zoom" più grande chì si attiva automaticamente in l'area di Capture View quandu a camera posteriore hè ingrandita in 20x o più, chì vi permette di paragunà l'imaghjini zoomed-in è originale side-by-side. Localizà un ughjettu hè di solitu difficiuli quandu u zoom in, postu chì a qualità diminuisce è i picculi movimenti facenu a càmera pare assai tremula. Tuttavia, a mappa di zoom più grande rende rapidu è faciule per localizà u vostru sughjettu è catturà u colpu perfettu.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Fold4 quì

U più lettu d'oghje

.