Chiudi annunziu

Dapoi i primi rumuri circa Galaxy S23, assumemu chì Samsung vulia annunzià sta serie in ghjennaghju o ferraghju di l'annu prossimu. Ma a cumpagnia hà avà infurmatu à i so partenarii nantu à u so pianu di liberazione preliminare per a serie prossima è hà urdinatu e parti necessarie per fabricà u primu batch di sti smartphones da elli. 

Sicondu l'analisti di u mercatu riferiti da u servitore Korea IT News, ma Samsung vole lancià a serie digià trè settimane prima di ciò chì era u casu Galaxy S22. A linea hè stata annunziata u 9 di ferraghju è andò in vendita u 25 di ferraghju. U prossimu trio di flagships di a cumpagnia duveria dunque copià a data di lanciamentu di a serie Galaxy S21 chè l'attuale. Un capu di trè settimane significaria chì Galaxy U S23 serà lanciatu à principiu di ferraghju o ancu à a fini di ghjennaghju. In questu casu, l'avvenimentu Unpacked deve esse fattu in qualchì tempu da principiu à a mità di ghjennaghju.

Ci hè dui motivi per questu - iPhone 14 è u serviziu di ottimizzazione di u ghjocu 

Certi analisti interpretanu questi piani Samsung cum'è una risposta chjara à a serie iPhone 14. Cumu informà Bloomberg, dumanda di mudelli iPhone U 14 Pro hà superatu tutte l'aspettattivi, ma da l'altra parte hà cannibalizatu a vendita di i mudelli di basa di l'iPhone 14. Sembra chì ci hè una dumanda più altu di telefuni premium high-end, almenu da Apple, è questu hè esattamente ciò chì Samsung. puderia risponde bè cù a liberazione di u so propiu mudellu prestu Galaxy S23 Ultra.

Altri, invece, pretendenu chì Samsung vole Galaxy S23 più vicinu à a liberazione di ghjennaghju per rinvià l'imaghjini di a serie dopu a polemica dispiacevule di questu annu chjamatu Game Optimizing Service (GOS). Questu vene da u fattu chì parechji ùn piace micca u metudu di a cumpagnia di cuntrullà a temperatura di u so chipset utilizatu. Hè per quessa Samsung hà digià publicatu parechje aghjurnamenti, chì, soprattuttu in a prima parte di l'annu, anu pruvatu à migliurà l'esperienza di l'utilizatori di i clienti di a serie. Ma a quistione hè se i pussibuli cumpratori ponu pardunà a cumpagnia. Cunsigliu Galaxy U S22 hè statu un successu chì hè statu un grande successu di vendita, cù settimane di pre-ordine aspittendu. I prublemi cù GOS apparsu solu dopu, è per quessa hè pussibule teme chì a prossima volta i clienti piglianu u so tempu cù a compra.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.