Chiudi annunziu

Samsung hà vantatu chì più di 10 milioni di dispositi sò digià cunnessi à a so piattaforma SmartThings di casa intelligente. L'app SmartThings permette à l'utilizatori di cuntrullà i dispositi compatibili cù a voce è di stallà una seria di funzioni automatiche Quandu / Allora per una gestione faciule di l'apparecchi di casa. SmartThings funziona cù centinaie di dispusitivi cumpatibili, cumprese luci, camere, assistenti vocali, lavatrici, frigoriferi è climatizzatori.

Samsung hà compru l'antica startup SmartThings in 2014 è l'hà riintroduce - digià cum'è una piattaforma - quattru anni dopu. In principiu, offriva solu i più basi, ma cù u tempu, u giant coreanu hà aghjustatu una gamma sana di funzioni. Grazie à questu, u numeru di i dispositi cunnessi hè aumentatu in quantità è hè previstu di ghjunghje à 12 milioni à a fine di questu annu. Samsung stima ancu chì u numeru aumenterà à 20 milioni l'annu prossimu.

Unu di i mutivi principali perchè u numeru di dispusitivi cunnessi à a piattaforma hè in crescita hè a funzione di notificazione efficace. Notifica à u pruprietariu quandu l'operazione hè finita o quandu u dispusitivu hè difettu. A funzione di cuntrollu remota hè ancu perenne. L'app riceve ancu l'aghjurnamenti regulari di u software per aiutà à diagnosticà è gestisce u vostru dispositivu.

Una di e caratteristiche attrattivi di a piattaforma hè ancu u Serviziu Energeticu, chì aiuta à monitorà è gestisce strategicamente u cunsumu d'energia, chì hè particularmente impurtante in questi ghjorni. SmartThings ùn hè micca limitatu à cuntrullà i dispositi da Samsung, attualmente più di 300 dispositi partenarii ponu cunnette à a piattaforma.

U più lettu d'oghje

.