Chiudi annunziu

Sembra chì Samsung hà preparatu per una seria di telefoni Galaxy S22 un'altra funzione di càmera, ma sta volta probabilmente ùn andrà micca à l'app Expert RAW, ma direttamente à l'app Camera predeterminata. Stu cambiamentu imminente duveria soprattuttu piace à i fan di a registrazione di video in hyperlapse, postu chì li permetterà di aghjustà diversi parametri durante a registrazione.

Questa hè una determinazione basica di valori, vale à dì ISO, velocità di l'otturatore, bilanciu biancu è focus. Comu informatu da a rivista GoAndroid, i sviluppatori di l'appiecazione stessu l'anu cunfirmatu nantu à u foru ufficiale di a cumunità Samsung. Ùn anu micca revelatu quandu pudemu aspittà à a nutizia, ma deve vene separatamente, vale à dì, cum'è un aghjurnamentu di l'applicazione, micca cum'è parte di u sistema operatore in forma di One UI 4.1.1 o One UI 5.0.

Hè ancu significatu solu chì altri dispositi chì solu a linea di punta di Samsung puderia vede sta nutizia. Perchè hè u so turnu Galaxy S22 hà u più grande putenziale per una prova sharp di a funzione, forse a cumpagnia prima verificarà quantu affidate i risultati sò, prima di lascià a determinazione manuale di l'iperlapse ancu nantu à e linee più bassu. Sè vo site unu di l'amatori di stu modu, avete di sicuru qualcosa per aspittà.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.