Chiudi annunziu

E fotocamere per smartphone sò assai più populari cà e fotocamere prufessiunali dapoi qualchì tempu. In a maiò parte di i casi, però, ùn offrenu micca a più alta qualità di l'imaghjini cumparatu cù elli. Tuttavia, questu puderia cambià prestu, almenu secondu un esecutivu di qualità di Qualcomm.

U vicepresidentu di e camere di Qualcomm, Judd Heape, hà furnitu u situ web Android Autorità intervista in quale hà delineatu i so pinsamenti nantu à u futuru di a fotografia mobile. Sicondu l'ellu, u ritmu à quale i sensori di l'imaghjini, i prucessori è l'intelligenza artificiale sò stati migliurati in i telefoni smartphones hè cusì veloce chì superanu e camere SLR in trè à cinque anni.

Heape hà dettu in una entrevista chì a fotografia cù intelligenza artificiale pò esse divisa in quattru tappe. In quellu primu AI ricunnosce un oggettu o scena specificu in l'imaghjini. In u sicondu, cuntrolla e funzioni di focu automaticu, bilanciu automaticu di biancu è esposizione automatica. A terza tappa hè a tappa induve l'AI capisce diversi segmenti o elementi di a scena, è questu hè quì l'industria di u smartphone attuale, dice.

In a quarta tappa, stima, l'intelligenza artificiale serà abbastanza capace di processà a stampa sana. À questu stadiu, si dice chì serà pussibule di fà l'imaghjini cum'è una scena da National Geographic. A tecnulugia hè da trè à cinque anni, secondu Heape, è serà u "sacru graal" di a fotografia alimentata da AI.

Sicondu Heape, a putenza di trasfurmazioni in i chipsets Snapdragon hè assai più altu ch'è ciò chì truvamu in i più grandi è più putenti fotocamere prufessiunali da Nikon è Canon. Questu aiuta i telefoni intelligenti à ricunnosce in modu intelligente a scena, aghjustà diversi aspetti di l'imaghjini in cunseguenza è pruduce foto eccellenti malgradu avè sensori d'imaghjini è lenti più chjuchi cà SLR.

A putenza di l'informatica, è cusì l'intelligenza artificiale, aumenterà solu in u futuru, secondu Heape, chì permette à i telefoni intelligenti di ghjunghje à ciò chì ellu descrive cum'è a quarta tappa di l'IA, chì li permetterà di capisce a diffarenza trà a pelle, i capelli, i tessuti, u fondu è più. Cunsiderendu quantu e camere mobili sò ghjunte in l'ultimi anni (praticamenti spinghjendu e fotocamere digitali tradiziunali fora di u mercatu, frà altre cose), a so predizione hè certamente sensu. I migliori camere d'oghje, cum'è Galaxy S22 Ultra, pò digià piglià ritratti di a listessa qualità chì quelli pruduciuti da certi SLR in modu automaticu.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.