Chiudi annunziu

A principiu di sittembri hà prisentatu Apple a nova generazione di i so iPhones. Di sicuru, anu causatu una certa agitazione, micca solu per ciò chì hè novu in i mudelli di l'iPhone 14 Pro, ma ancu per quantu pocu cambiamenti sò stati fatti in u mudellu di basa, vale à dì l'iPhone 14. Hè ancu ghjuntu à a nostra redazione, cusì pudemu dà una vista obiettiva di l'utilizatore Androidu. 

Hè senza dì chì ancu s'è i telefoni Samsung sò i più venduti in u mondu quandu si tratta di u segmentu di u telefuninu premium, Apple chjaramente rolling. Se Samsung guida in particulare in a vendita di i dispositi boni, Apple paradossalmente, vende più di i so mudelli più caru. Dopu tuttu, u telefuninu economicu ùn hà micca unu, ancu s'ellu hè quì iPhone SE 3a generazione, chì ricicla solu a tecnulugia antica è ùn pare micca una compra assai bona in ogni modu.

A visualizazione hè un grande bummer 

iPhone 14 cade più in a gamma basica, perchè ùn manca ogni epitetu - Pro, Max è Plus. Dunque si ferma à u display di 6,1". Apple in ogni modu, questu annu hà tagliatu u mudellu mini è rimpiazzatu cù u mudellu Plus, cum'è s'ellu avia unitu à u ghjocu di a tendenza di display più grande, è hè dunque una quistione di quantu tempu i clienti soffrenu cù stu dispusitivu "picculu". Munnu Androidu hè più grande dopu à tuttu, ancu s'è Samsung hè troppu Galaxy S22 offre a stessa dimensione diagonale, hè un fenomenu unicu in a cartera di u fabricatore sudcoreanu, perchè ancu i mudelli di a serie. Galaxy È sò digià più grande.

A visualizazione di l'iPhone 14 hè piacevule à u primu sguardu, ma e so tecnulugii ùn sò ancu à l'avanguardia attuale, è questu hè di sicuru un prublema. Ùn hà micca una freccia di rinfrescante adattativa è ùn ghjunghje ancu à 120 Hz. Simplemente significa chì si sò abituati à u vostru Android Dispositivu cù una frequenza più altu, quellu display di l'iPhone 14 tirarà assai l'ochji. Mentre l'animazioni sò lisci è veloci, a tecnulugia di visualizazione li rende jerky.

Di sicuru, ùn ci hè micca Dynamic Island, solu un cut-out simplice chì Apple riprogettatu in a generazione iPhone 13. Allora ùn ci hè micca cambiamentu quì. Tu sì sempre nantu Apple Riservatu ancu solu per l'usu cù i mudelli 14 Pro, ancu se secondu cumu sta funzione iPhonech pare, ùn importa micca veramente perchè ella hè ghjustu terribile. Di sicuru, a cumpagnia culpisce questu nantu à l'absenza di a freccia di rinfrescante adattativa di altri mudelli. Ma puderia avè datu l'iPhone 14 almenu quellu di l'iPhone 13 Pro, chì ùn principia micca à un Hz, ma à 10 Hz. Tuttavia, no, una correzione deve esse abbastanza per l'utilizatori regulare, se volenu più, lasciate pagà.

Prestazione cù un puntu d'interrogazione 

Qualunque cosa avete Android cù qualsiasi chipset, Apple ùn pò micca currisponde à i so chips attuali di a serie A. Ma hè ancu largamente dovutu à e diffirenzii in u sistema, per quessa, hè sempre necessariu di piglià in contu chì in un tali casu, pomi è pere sò paragunati (quasi littiralmenti). Ma per via di a crisa di chip Apple hà cambiatu a so strategia è ùn hà micca messu u top A16 Bionic in l'iPhone 14, solu u chip A15 Bionic, chì hà prisentatu cù l'iPhone 13 Pro, batte in elli. Allora hè questu chip, micca quellu chì l'iPhone 13 anu, chì anu un core graficu menu.

Cum'è stupidu chì sona, ùn importa micca veramente, almenu per avà. iPhone 14 ùn balbetta, tuttu ciò chì sopra vola perfettamente, ùn si suffoca, si riscalda un pocu. Dopu tuttu, ancu i dispositi cù Snapdragon 8 Gen 1. Memoria RAM Apple ùn si mostra micca perchè ùn duvemu micca veramente cura di a so dimensione. Da una banda, hà ghjustu, perchè iOS ùn hè micca cusì esigente nantu à ella cum'è Android. iPhone Allora 14 hà 6 GB di RAM, ma pigliate questu cum'è infurmazione supplementaria è senza significatu.

À un certu puntu, a durabilità di u dispusitivu hè ligata à u rendiment. Hè un pocu paradossu chì pò trattà ancu cù una bateria 3279mAh iPhone 14 chì altri telefoni cù a bateria 5000mAh. Hè di sicuru un ghjornu sanu di usu nurmale induve averà sempre un pocu di sucu à a fine. Apple simpricimenti sà cumu ottimisà u rendiment cù a dimensione di a bateria ideale è u sistema operatore utilizatu, chì deve esse ricunnisciutu. In ogni casu, hè sempre veru chì pudete truvà telefoni nantu à u mercatu chì duranu più, è questu hè solu in a stalla di Apple in a forma di mudelli Max (è avà Plus novu).

Camera senza un cambiamentu maiò 

Apple prova u so megliu in a qualità di i so cumpetenze di fotografia iPhone, è riesce. Forniscenu risultati relativamente affidabili è realistichi, in cundizioni ideali cù un rumore minimu è una nitidezza esemplare. Ma a so lente ultra-grandangolu sbava sempre i lati, chì limita u so usu, è Apple quì ùn ignora sempre u telephoto, chì hè ancu prupostu da quellu mintuatu Galaxy S22. Allora hè una quistione di ciò chì preferite - a qualità è a fideltà di u rendering di scena, o più opzioni è creatività quandu ghjucate cù u zoom?

Hè una grande quistione quì, perchè cuntinuà à perseguite a qualità di u risultatu, quandu à a fine a maiò parte di e nostre foto restanu intrappulati in a galeria di u telefuninu in ogni modu, è se stampemu qualcosa, l'imprimemu in ogni modu in una dimensione chì ùn hè micca. mostra a qualità di a camera à a fine in ogni modu. E lenti di l'iPhone 14 sò assai più sporgenti chì sò scomodi. Questu hè evidenti quandu travaglià cù u telefunu nantu à una superficia plana (tavula) è pigliate a terra. È ùn hè nè bellu nè praticu, perchè ùn pudete micca evità di pulisce constantemente e lenti.

Apple in ogni modu, dinò mintuvà quantu volte a qualità di e foto da u novu iPhone hà migliuratu, ancu in cundizioni di poca luce. Ma quandu migliurate qualcosa di digià grande, ùn pudete micca vede e diffarenze à l'occhiu nudu in ogni modu, è pare chì perseguite numeri, nunda di più. Per via, ci hè sempre solu una camera doppia 12 MPx, micca 48 MPx cum'è in i mudelli 14 Pro. Ma ciò chì Apple hà successu in u modu d'azzione. Hè incredibile quantu a so stabilizazione pò travaglià ancu mentre corre. Dopu tuttu, vede per sè stessu.

U prezzu hè solu un prublema 

Senza preoccupazioni innecessarii è cù una vista objetiva, hè necessariu di dì chì l'iPhone sò sempre telefoni belli chì ùn sò senza rivali in u so funziunamentu è u supportu di u software. Ma sò digià perdendu parte di quellu equipamentu, soprattuttu quandu si tratta di i so display. Se guardemu à u prezzu, cullà assai sopra à 20 14, induve unu s'aspittava qualcosa di megliu (l'iPhone 26 di basa custa 490 XNUMX CZK). U fattu ch'elli ùn anu micca un telephoto hè abbastanza capiscibile, ùn appartene micca à a classe media, è hè solu a gamma di basa di iPhones, ancu s'ellu hè prezzu à u più altu.

Quandu mi stanu vicinu à l'altru iPhone 14, Galaxy S22 (21 CZK) a Galaxy Da u Flip4 (CZK 27), a mo decisione hè relativamente chjara in quantu à quale telefuninu andaraghju. Ancu s'ellu hè Galaxy S22 fantasticu telefunu, hè in realtà noioso cum'è ellu stessu iPhone 14. Fortunatamente, offre almenu u zoom otticu. Ancu s'è u puzzle attuale di Samsung ùn l'hà micca, hè sempre un dispositivu unicu, originale è divertente chì a cumpagnia stessa mette direttamente contr'à iPhones. È sà ancu perchè a face, è hè perchè puderia veramente parlà à i tiratori esitanti. Ma a quistione hè se i pruduttori di mela sò disposti à lascià u mondu bellu vallatu per questu iOS.

Telefoni Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà da Flip4 quì

Apple iPhone 14, per esempiu, pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.