Chiudi annunziu

I nostri smartphones diventanu più intelligenti, offrenu più è più funzioni, è ancu più è più almacenamentu. Ùn hè micca maravigghiusu chì parechji di noi l'utilizanu cum'è un uffiziu portable cù tuttu ciò chì và cun ellu - cumpresi i schedarii di ogni tipu. Cerchi un strumentu per aiutà à gestisce è almacenà i schedari nantu à u vostru smartphone? Vi purtemu cunsiglii nantu à i migliori gestori di file per Android.

Hè File Explorer File Manager

Es File Explorer File Manager hè un gestore di file affidabile è pruvucatu per u vostru smartphone cù Androidem. Offre supportu per tutti i tipi di schedari cumuni, cumpresi l'archivi, è capisce u almacenamentu in nuvola cum'è Google Drive o Dropbox, è ancu FTPP, FTPS è altri servitori. Offre a pussibilità di gestione di fugliali remoti, trasferimentu via Bluetooth, frà altri cose, include ancu un navigatore integratu di file multimediali.

Scaricate nantu à Google Play

Total Commander - gestore di file

Iè, u bonu vechju Total Commander hè ancu dispunibile in una versione smartphone cù Androidum, è hè sorprendentemente capace. Total Commander pro Android gestisce a gestione basica è avanzata di fugliali è cartelle intere cun facilità, offre supportu per l'archivi, cullaburazione cù u almacenamentu in nuvola, include un navigatore multimediale integratu è hè altamente persunalizabile.

Scaricate nantu à Google Play

FX File Explorer

L'applicazione chjamata FX File Explorer offre praticamente tuttu ciò chì avete bisognu per u travagliu basicu è più avanzatu cù i schedari nantu à u vostru smartphone Androidem. In più di e funzioni classiche, offre ancu supportu per l'almacenamiento in nuvola è i servitori FTP, a capacità di gestisce l'applicazioni installate, e funzioni per a gestione di i fugliali audio, u supportu d'archiviu, o forse un strumentu integratu per a navigazione di cartulare cù foto è video registrazioni.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.