Chiudi annunziu

L'app Google Photos serve cum'è una galleria eccellente per e vostre foto, imagine è video. Ùn avete micca solu u almacenamentu in nuvola cun ellu, ma l'app include ancu un inseme di grandi strumenti per edità e vostre filmati visuali. Eccu cumu fà collage simplici in Google Photos.

A prucedura per creà un collage hè praticamente identica in tutti i dispositi è sistemi, vale à dì Androidem a iOS. Ma difiere in l'opzioni quandu vi offre solu un layout di griglia, o aghjunghje alcuni frames piacevuli - in particulare in Google Pixels cù un abbonamentu Google One. Ancu s'ellu hè solu un collage simplice, pudete truvà parechje manere di usà.

Cumu fà un collage in Google Photos 

Pudete installà Google Photos gratuitamente quì. Di sicuru, hè necessariu di accede à ellu è avè qualchì cuntenutu in questu. Ma sè ùn avete micca utilizatu l'app prima, vi mostrarà ancu e foto da a vostra galeria in usu. 

  • Aprite l'app Google Photos. 
  • Appughjà longu per selezziunà una foto, poi tocca un'altra. 
  • Dopu cliccate nantu à l'icona in cima à destra Plus. 
  • Sceglie quì Collage. 

L'app vi offre parechji schemi sicondu quanti ritratti avete sceltu. Pudete spustà trà e finestri tenendu premutu a foto per un bellu pezzu, è ingrandà o alluntanà cù gesti di pizzicu è sparghje. Quandu poi tuccate Impone, u risultatu serà salvatu in a vostra galeria, tutte e foto usate restanu intacte.

TIP: Vulete decorate i vostri muri cù un collage di e vostre ritratti ? Mantene solu stampate cum'è un poster di foto cù un diametru di 50 x 70 cm è pò fà felice ogni ghjornu.

U più lettu d'oghje

.