Chiudi annunziu

Era inevitabbile, ma probabilmente nimu ùn s'aspittava chì succede cusì rapidamente. Apple introduttu l'iPhone 14 Pro cù l'elementu Dynamic Island chì rimpiazzà u cutout criticatu, è i sviluppatori Androidu hà rispostu à purtà una sperienza simile à i dispusitivi cù stu sistema upirativu. È hè un successu perchè u titulu dinamicu Spot hà digià un milione di installazioni.

Dynamic Spot hè un sviluppatore chì si chjama Jawomo. Hè digià rispunsevuli di parechje suluzioni interessanti per i dispusitivi cù Androiderm, quandu tù, per esempiu, in u titulu Luce di notificazione per Samsung mostra u signale di un avvenimentu mancatu intornu à u colpu di a camera frontale. Ancu s'è a so cartera hè custituita principalmente di tituli originali chì allarganu e capacità di u sistema è di i telefoni, Spot dinamicu hè di sicuru una copia chjara di a suluzione Apple.

Ancu l'applicazione hè solu in a fase di accessu iniziale, hè un successu chjaru. Hè ghjuntu à u primu grande passu, è questu era un milione di installazioni attraversu a tenda Google Play. Comu pò esse vistu, utilizatori Androidu sò dunque assai curiosu cumu l'elementu di l'Isula Dinamica avissi da vede nantu à i so telefoni. Grazie à a natura aperta Androidu ferma u terrenu di prova ideale per novi tendenzi cum'è questi, mentre chì una suluzione simili vi risparmià costi considerablei per iPhone 14 pru.

Avà hè ancu solu una app di sviluppatore indipendente, ma cù cumu Samsung hà rispostu à u iOS 16 è cambiendu a pantalla di serratura, si pò assume chì in One UI 6.0 pudemu aspittà facilmente l'"isula variabile" di Samsung in una manera più ufficiale. In ogni casu, hè veru chì a dinamica di Spot era un pocu tremula dopu u so lanciu iniziale, è solu l'aghjurnamenti successivi l'aghjustanu per fà u titulu una sperienza d'utilizatore megliu. 

Spot dinamicu in Google Play

U più lettu d'oghje

.