Chiudi annunziu

Google tene a so cunferenza I / O in maghju, dopu ghjugnu appartene à Apple è a so WWDC. Samsung poi tene a so cunferenza di sviluppatori in uttrovi. Quist'annu serà u marcuri 12 d'ottobre, è, sicuru, vedemu assai nutizie in quantu à a superstruttura One UI è a piattaforma SmartThings. 

A keynote hè prevista per inizià à 19 p.m. ET, è l'avvenimentu serà trasmessu in diretta da u Moscone North Convention Center in San Francisco, California. Nove ingegneri è dirigenti di Samsung seranu prisenti in diretta à SDC 2022 per guidà decine di cunferenze, alcune di e quali seranu ancu trasmesse in linea è altri seranu dispunibili solu nantu à dumanda. L'ospiti discuteranu diversi aspetti in più di SmartThings, cumpresu u sistema Tizen è l'interfaccia d'utilizatore One UI 5.0.

Preparate e vostre cumpetenze di pirate 

U prugramma per SDC22 include temi cum'è "Ciò chì hè novu in One UI 5", "SmartThings Find: ciò chì hè novu in Tizen" a "Tizen in ogni locu". In quantu à l'ultimi dui temi, Samsung parlerà di l'ultime funzioni dispunibili in Tizen 7.0 è u prugressu di u so prugramma di licenza. Dichjara chì da u 22 di settembre, più di 10 marche in Europa, Australia è Turchia anu aduttatu u sistema operatore Tizen per i so TV. Trè marche sò state annunziate u mese passatu.

Samsung hè ancu prubabile di parlà di One UI 12 u 5.0 d'ottobre, ma se questu significa chì l'aghjurnamentu serà dispunibule publicamente da allora ùn hè micca chjaru. Tuttavia, a cumpagnia hà intenzione di liberà One UI 5.0 è Android 13 per parechji dispositi Galaxy finu à a fine di u 2022. Last but not least, u Hacker Playground hà da esse ancu in a cunferenza di sviluppatori Samsung. Cusì, cum'è di solitu, a cumpagnia invita i pirate è i sviluppatori à participà à e so sfide è à ghjucà à i ghjochi Capture the Flag per una chance di vince ancu numerosi premii. Sapete più à situ ufficiali azzione.

U più lettu d'oghje

.