Chiudi annunziu

Circa a camera di u prossimu mudellu di punta di Samsung Galaxy Sapemu digià un pocu di u S23 Ultra da fughe di l'ultimi mesi amicu è avà avemu un altru. L'ultime suggerisce chì u prossimu Ultra puderia esse u primu smartphone di u giant coreanu chì a so lente telefoto vantarà a tecnulugia di stabilizazione di l'imaghjini di sensor-shift.

Samsung apparentemente hà pruvatu a tecnulugia di stabilizazione di l'imaghjini di sensor-shift da almenu l'annu passatu, ma finu à avà mancava ogni dettagliu. Avà a cumpagnia hà dumandatu à l'Organizazione Mondiale di a Pruprietà Intellettuale per registrà una patente per una nova lente teleobiettiva cù tecnulugia di spostamentu di sensori, aumentendu a pussibilità chì Galaxy Aduprà prima l'S23 Ultra.

Samsung hè un pocu in daretu quandu si tratta di stabilizazione di l'imaghjini di u sensor shift, cum'è i so rivali cum'è Apple, anu digià utilizatu sta tecnulugia in i so telefoni high-end. U giant coreanu, invece, hè unu di i pochi pruduttori di smartphones chì offre un teleobiettivo periscopiu cù zoom otticu in i so smartphones high-end. È cum'è pare, vole à aduprà più i so punti di forza.

S'ellu serà Galaxy U S23 Ultra hà veramente un teleobiettivo cù a tecnulugia di stabilizazione di l'imaghjini di sensor shift, ùn hè micca chjaru se Samsung vole ancu aduprà in altre camere, cum'è u modulu principale 200MPx. Indipendentemente, u teleobiettivo hè quellu chì pò ottene un zoom otticu 10x (è un zoom hibridu 100x), è a stabilizazione di l'imaghjini à quelli livelli di zoom puderia fà una grande differenza. Sta tecnulugia duveria permette à l'imaghjini zoomed di esse di qualità più altu in diverse cundizioni di illuminazione. Se u prossimu Ultra ùn hà micca sta tecnulugia, prubabilmente vedemu in altri mudelli futuri Galaxy.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 Ultra quì 

U più lettu d'oghje

.