Chiudi annunziu

Google vole chì avete una versione di u teclatu Gboard chì pudete toccu fisicu, cusì hà introduttu u teclatu Gboard Bar cun un disignu unicu chì porta un novu approcciu à i tastieri fisici. Pò esse usatu in parechje manere.

U teclatu Gboard Bar chì Google hà svelatu in Giappone hè sfarente di qualsiasi teclatu chì avete vistu prima. Bastamente hè una longa striscia di chjavi chì currenu a lunghezza di questu, chì prumette di fà più faciule per truvà i caratteri chì vulete scrive grazia à u so layout di fila unica. Sicondu Google, u disignu di i tastieri di l'oghje rende stu prucessu difficiule, cum'è i chjavi sò disposti nantu à una superficia plana, furzendu à circà in dui direzzione: sopra è falà, è ancu à manca è à diritta.

Grazie à u so disignu unicu, u teclatu truverà assai altri usi. Sicondu Google, pudete aduprà, frà altre cose, per accende / spegne luci chì ùn sò micca ghjustu à a vostra manu, cum'è una regula, un repellente d'insetti (dopu chì a rete hè attaccata), o un bastone per caminari.

U teclatu hè più di 1,6 metri di longu è pocu più di 6 cm di larghezza, chì significa chì duverete allungà e braccia è i gammi per scrive. Hè cusì ideale per duie persone cum'è parte di prughjetti di squadra. Hà un layout QWERTY altrimenti tradiziunale, ma pò esse cunvertitu à u set di caratteri ASCII.

Google ùn hà micca prughjetti di vende u teclatu unicu, perchè hè ovviamente intesu cum'è un scherzu è ùn puderebbe truvà una applicazione seria in pratica. Tuttavia, nantu à una piattaforma di sviluppu open source GitHub hà messu risorse dispunibuli à tutti quelli chì vulianu creà a so propria Gboard Bar.

U più lettu d'oghje

.