Chiudi annunziu

Basic iPhone 14 hè statu nantu à u mercatu dapoi qualchì tempu, è pudete ancu leghje impressioni di l'utilizatori quì Androidu dopu avè usatu stu telefunu per qualchì tempu. Di sicuru, ci era ancu a qualità di a visualizazione, chì vuleriamu più attenti. Mostra chjaramente l'imperfezione di l'iPhone stessu è a stupidità di Apple, chì si preoccupa solu di soldi. 

Tutta a serie Galaxy U S22 hà una freccia di rinfrescante di visualizazione adattativa chì ghjunghje sin'à 120 Hz. Ancu Galaxy L'A53 5G pò ancu fà 120Hz Galaxy M53 5G. Galaxy L'A33 righjunghji almenu 90 Hz, cum'è u Google Pixel 6. Ma s'ellu parlemu di u più altu livellu di prezzu, allora tutti i mudelli superiori di diversi fabricatori ùn skimp in a so visualizazione, perchè hè ciò chì l'utilizatore vede più spessu. . Micca cusì Apple.

iPhone 14 hà solu una freccia di rinfrescante di 60 Hz, chì pare obsoleta ancu nantu à l'ultimu dispositivu. Ùn importa micca a prestazione, a vita di a bateria, a qualità di a camera di un tali smartphone, se u telefunu hè appiccicatu ogni volta chì u fighjate - questi sò numeri simplici, perchè 120 hè 2x più di 60, hè per quessa chì tutte l'interazzione hè duie volte più. liscia nantu à schermi 120 Hz. Apple hè solu ghjucà nantu à u fattu chì l'iPhones entry-level sò esse compru da i clienti chì cambianu da i so iPhones più vechji d'entrata, è ùn vedenu micca a diferenza quì. Infatti, se travagliate cù iPhones 13 Pro è 14 Pro, vi vede a fluidità di l'animazioni, ma appena u ripigliate in manu. iPhone 14 (o 13 è 12), cusì pudete vede u muvimentu saccu à u primu sguardu.

Potenziali micca sfruttati ancu in i ghjochi 

Ùn cunnoscu assolutamente nisuna ragione per quessa Apple ùn pudia almenu usà un pannellu di 90 Hz, salvu chì ellu voli dirigisce tutti i cumpratori potenziali piuttostu iPhone 14 Pro, chì hè un aghjurnamentu per CZK 7. Un altru mutivu chì a visualizazione 000Hz di l'iPhone 60 decepisce hè cù u ghjocu. U chip A14 Bionic hè sicuramente abbastanza putente per furnisce facilmente più di 15 frames per seconda ancu in i ghjochi più esigenti graficamente. Ma postu chì a visualizazione di l'iPhone 60 hè solu 14Hz, site ancu "bloccatu" à solu 60fps, ancu s'è a GPU di a vostra macchina pò spinghja a sega significativamente più. Hè una grande opportunità mancata chì ùn hà micca scusa.

iPhone 14 à iPhone U 14 Plus, chì hè solu per ghjunghje à u mercatu u venneri 7 d'ottobre, s'assumiglia à una reliquia da una età più vechja datu a manera chì a tecnulugia hè cascata in avanti. U so cutout è a visualizazione 60Hz ùn sò definitivamente micca innovatori. Ti stancherete solu à fighjulà. È per esse onestu, l'absenza di una visualizazione di alta freccia di rinfrescante hè un plus iPhone 14 hè una grande opportunità persa per diferenze da l'iPhone 13, chì hè praticamente indistinguibile da ellu. Ancu cunsiderendu u prezzu di CZK 26, hè chjaramente seguita da questu chì pare esse una compra megliu. Galaxy S22, vale à dì sempre a serie di punta di Samsung cù a stessa dimensione diagonale, ma vi costarà 21 990 CZK.

Telefoni Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà da Flip4 quì

Apple iPhone 14, per esempiu, pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.