Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à liberà a prima aghjurnazione di firmware per l'auriculare Galaxy Buds2 Pro. Hè statu introduttu in l'aostu è hè stata in u stessu firmware da tandu.

Actualizazione per Galaxy Buds2 Pro porta a versione di firmware R510XXU0AVI7 è Samsung hà cuminciatu à liberà eri. Sicondu u logu di cambiamentu, ùn porta micca funzioni novi, ma aumenta a stabilità è l'affidabilità di l'auriculare. Allora s'è vo avete qualchì prublema cù a so stabilità, sta aghjurnazione deve risolve. Hè guasi 6MB è deve esse dispunibule per scaricà attraversu l'app Galaxy Wearcapace nantu à i smartphones cunnessi.

Cuffie Galaxy Buds2 Pro hè statu introduttu un annu dopu chì Samsung hà presentatu i so predecessori Galaxy Boccioli 2. Di solitu, u tempu trà l'intruduzioni di u predecessore è u successore di l'auriculare di u giant coreanu hè a mità d'annu. Tuttavia, l'attesa più longa hè valsa a pena perchè Galaxy I Buds2 Pro sò senza dubbitu i migliori cuffie wireless chì Samsung hà liberatu finu à a data. Offrenu micca solu un sonu eccellente (chì sustene una prufundità di 24 bit), ma ancu una suppressione efficace di u rumore ambientale o una resistenza assai solida (vede più rivista).

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Buds2 Pro quì 

U più lettu d'oghje

.