Chiudi annunziu

I plataformi suciali cum'è Instagram, TikTok o Twitter sò cunnisciuti per spiegà tutti i modi pussibuli per monetizà u so cuntenutu. Tutte queste piattaforme s'appoghjanu nantu à a publicità, cù alcune di elli chì offrenu funzioni pagate per "miglià" elli stessi. Avà hè apparsu in l'aria informace, chì TikTok hà intenzione di sperimentà cù una altra strategia di monetizazione, per furtuna per noi solu in i Stati Uniti finu à avà. Puderia prestu vene cun una funzione chjamata TikTok Shop, chì permetterà à l'utilizatori di cumprà prudutti direttamente da l'app mentre fighjenu un live stream.

TikTok Shop ùn hè in realtà nunda di novu per a rete suciale populari in u mondu per creà è sparte video brevi. Hè digià dispunibule sottu l'app sorella Douyin, chì opera in Cina. A funzione di shopping in diretta hè dispunibule in Tailanda, Malesia, Vietnam, Singapore, Indonesia, Filippine è ancu in u Regnu Unitu. Sicondu u situ web di u Financial Times, da nove milioni di flussi di e-commerce, Douyin hà vindutu 2021 miliardi di prudutti trà maghju 10 è questu annu.

Tecnologicamente, a funzione deve esse furnita in i Stati Uniti da a cumpagnia TalkShopLive. À u mumentu, si dice chì e negoziazioni sò in corso trà i partenarii è nisun documentu o accordu hè statu firmatu. S'elli facenu, serà a prima espansione di a funzione fora di i mercati asiatichi (salvo chì cuntemu l'esperimentu di u Regnu Unitu).

TikTok hà previstu di espansione u TikTok Shop in tutta l'Europa quist'annu. In ogni casu, sicondu l'insiders, si alluntanò da stu pianu perchè ùn ci era micca tantu interessu in a funzione di prova cum'è previstu in u Regnu Unitu. S'ellu finisce in i Stati Uniti, a quistione hè se a piattaforma pensa à fà cambiamenti specifichi di u mercatu locale per evità un scontru in u Regnu Unitu.

U più lettu d'oghje

.