Chiudi annunziu

Comu sapete, Google hè principalmente una cumpagnia di software, ma hè ancu attivu in u campu di hardware. I smartphones Pixel sò probabilmente i rapprisentanti più famosi di questa zona. A cumpagnia hà fattu questi da u 2016, è penserete chì anu vendutu un pocu in quellu tempu, soprattuttu perchè e recensioni tendenu à esse soprattuttu pusitivi. A realità ? Sicondu i figuri di vendita spartuti da l'analisti di u mercatu di smartphones, Google avissi bisognu di più di mezu seculu per vende tanti telefoni quant'è Samsung in un annu.

Google hà vindutu un totale di 2016 milioni di telefoni Pixel da u 27,6, secondu un novu rapportu da a cumpagnia di analisi di marketing IDC, riferita da l'editore di Bloomberg Vlad Savov. Cumu hà dettu, questu hè un decimu di a vendita di i telefoni Samsung Galaxy in un annu (vale à dì l'annu passatu), chì significa chì Google avissi bisognu di 60 anni per vende tanti telefoni quant'è u giant coreanu in 12 mesi.

Ancu s'è sta sfarenza di vendita pò parenu spaventosa, deve esse nutatu chì a produzzione di smartphones hè una spezia di "scola laterale" per Google, è chì i so telefoni ùn anu mai statu una seria cumpetizione per i principali attori di u mercatu. Digià per via di u fattu chì a so dispunibilità hè assai limitata. U so mercatu primariu hè l'USA, ma ancu quì face assai cuncurrenza di Samsung, è logicamente soprattuttu di Apple, chì hà digià vindutu più di dui miliardi di i so iPhones. I pixels servenu Google principalmente cum'è una piattaforma per pruvà u sistema operatore Android. Per via, l'anu prisintatu "in pienu" oghje Pixel 7 a Pixel 7Pro.

U più lettu d'oghje

.