Chiudi annunziu

Avvenimentu Fattu da Google principia oghje da 16:00 u nostru tempu. Ancu s'ellu sapemu digià assai di e prossime nutizie, vedemu a presentazione ufficiale di i telefoni Google Pixel 7 è 7 Pro, è ancu u primu smartwatch di Google, u Pixel. Watch. Al di là di questu, pudemu aspittà un novu hardware Nest è, se avemu veramente furtunatu, un annunziu di tableta Pixel.

pixel Watch anu assai putenziali per scuzzulate l'industria di i smartwatch, u Pixel 7 pò scuzzulà i charts di u smartphone, u so ma piuttostu micca vendite. Made By Google 2022 si svolgerà u ghjovi 6 ottobre à 10:00 AM ET in Williamsburg, Brooklyn (16:18 PM ET). L'avvenimentu serà ancu trasmessu in diretta in u mondu. Aspittemu chì tutti i dispositi annunziati à l'avvenimentu di Google seranu dispunibuli per pre-ordine subitu dopu à l'avvenimentu, postu chì e filtrazioni suggerenu chì andaranu in i scaffali di magazzini fin'à u XNUMX d'ottobre. Ma di sicuru micca in u nostru paese, perchè ùn avemu micca una distribuzione ufficiale di i prudutti di Google è simu dipindenti à l'impurtazioni grise (per esempiu quì).

Pudete vede a trasmissione in diretta di l'avvenimentu à YouTube, ma ancu in u video sopra. Cliccate Notificami per riceve una notificazione prima chì l'avvenimentu cumencia. Mentre u Google Pixel 7 è Pixel 7 Pro sò soprattuttu miglioramenti à i telefoni Pixel 6, u Pixel Watch serà un aghjuntu eccitante à a linea di smartwatch Android, chì cumpete ancu direttamente Galaxy Watch Samsung. Dopu tuttu, serà un sguardu chì correrà nantu à u listessu sistema upirativu Wear OS. Infine, a suluzione di u fabricatore sudcoreanu vinarà una cumpetizione cumpleta.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Google Pixel quì

U più lettu d'oghje

.