Chiudi annunziu

Google ancu prima di quellu ufficiale prestazione novi Pixels è Orologi Pixel Watch hà liberatu a seconda beta Androidà 13 QPR1. QPR hè l'abbreviazione di l'aghjurnamenti di Quaterly Platform Release chì Google hà introduttu Androidem 12. Questi ùn sò micca aghjurnamenti cumpleti di u sistema, ma portanu uni pochi di cambiamenti selezziunati à i telefoni Pixel è uni pochi altri smartphones high-end. Chì porta esattamente? Android 13 QPR1 Beta 2?

Ancu s'ellu ùn ci hè micca una lista di cambiamenti ufficiale per a seconda beta per u mumentu Androidu 13 QPR1, alcuni tester è esperti nantu Android, cum'è Mishaal Rahman, anu avutu l'uppurtunità di "tuccallu". Unu di i più grandi cambiamenti hè a riaggiunta di statistiche di l'usu di a batteria, chì contanu da l'ultima carica invece di l'ultime 24 ore cum'è era in. Androidu 12. Questu rende assai più faciule per stime chì applicazioni sò particularmente esigenti nantu à a bateria. Sè vo site unu di quelli utilizatori chì ùn sò micca di solitu ripiglià u so telefunu, a nova interfaccia d'utilizatore facilita à vede una storia multi-ghjornu di statistiche di bateria cù grafici orarie è di ogni ghjornu.

Un altru cambiamentu hè a nova animazione di l'impronta digitale quandu si usa l'autentificazione biometrica. Questu hè un picculu "tweak" chì aghjunghje un marcatu à u locu di l'impronta digitale dopu chì l'autentificazione hè cumpleta, chì hè utile per fà chjaru chì l'azzione hè stata successu. U supportu per una nova animazione per vultà à a pantalla di casa utilizendu u gestu di retrocede in u menu Settings hè ancu novu.

I cambiamenti più chjuchi includenu una nova descrizzione di a pagina di e lingue di u sistema chì vi dice cumu l'aghjunghje più lingue à u sistema vi beneficerà, migliure minori à a pantalla di selezzione di u salvatore di schermu, cambià a forma di a barra di prugressu di riproduzione di u lettore di musica da un "puntu" à una linea verticale, o chì l'opzione Mostra informazioni supplementari informace) avà permette di aghjunghje più dettagli cum'è u tempu è u tempu à u vostru screensaver.

Sicondu Rahman, Google travaglia nantu à duie altre funzioni chì ùn anu micca ghjuntu à i tester beta. Quessi sò una funzione chjamata Clear Calling, chì hà da scopu di riduce u rumore di fondo durante e chjama, è una funzione Safety Center, chì deve esse un novu centru per scanning virus è cuntrollà i paràmetri di u dispositivu. Tramindui sti funziunalità puderanu cumparisce in a prossima beta Androidà 13 QPR1.

U più lettu d'oghje

.