Chiudi annunziu

Di sicuru, tutte l'applicazioni per diversi scopi ponu esse usate tuttu l'annu. Ma ci sò applicazioni chì simpricimenti aduprate megliu in un tempu specificu di l'annu. Chì cinque app duvete avè in u vostru smartphone sta caduta Androidcertamente pruvà?

Autunno Live Wallpaper

Sè vo site trà l'amatori veramente appassiunati di u vaghjimu, certamente apprezzerete l'applicazione chjamata Autumn Live Wallpaper. Cù u so aiutu, pudete aghjunghje una larga gamma di sfondi animati impressiunanti di u vaghjimu à u vostru smartphone. Se ùn pudete micca abbastanza di e foglie cadenti fora, lasciate a cascata pittoresca cù tuttu ciò chì hè nantu à u desktop di u vostru telefunu è u screnu di serratura.

Scaricate nantu à Google Play

Snapseed

Avete decisu di catturà stu vaghjimu cù a vostra camera di u vostru smartphone è vi dumandate chì strumentu vi aduprà per edità e vostre foto dopu ? Pudete ghjunghje à Snapseed da l'attellu di Google, per esempiu. Questa pratica applicazione vi offre decine di filtri è altri strumenti per edità è rinfurzà e vostre foto, cù a capacità di salvà i vostri sguardi preferiti, supportu per una quantità di formati cumpresi RAW, è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Radar di pioggia

U vaghjimu hà u so incantu innegabile, ma pò spessu sorprende cù a pioggia occasionale. Se vulete esse preparatu in ogni mumentu, pudete installà una app chjamata Rain Radar in u vostru smartphone. Rain Radar vi avviserà sempre in modu affidabile chì a pioggia vene prestu in u vostru locu, cusì pudete adattà i vostri prossimi piani à a previsione.

Scaricate nantu à Google Play

Puzzle d'autunno

Vulete rilassate è rilassate cù un ghjocu faciule in u vaghjimu? Pruvate i puzzle tematichi offerti da l'app Autumn Puzzle è gode di a ricchezza di tutti i culori culuriti chì l'autunnu hà da offre. Rilassatevi, impegnate u vostru cervellu in modu creativo è ghjucatu, è gode di a vista di belli paisaghji d'autunno.

Scaricate nantu à Google Play

 

U più lettu d'oghje

.