Chiudi annunziu

Sò passati quattru anni da chì Samsung hà lanciatu i so primi TV cù tecnulugia microLED. À quellu tempu, sò stati cunsigliati per l'esfera corporativa. Quelli destinati à e famiglie sò stati introdotti un annu dopu. In l'ultimi anni, Samsung hà sappiutu riduce u so prezzu è a dimensione.

Avà u situ web di Elec informa, chì Samsung hà iniziatu a produzzione in massa di TV microLED 89-inch, chì significa chì duveranu chjappà u mercatu à a fine di questu annu o à principiu di l'annu dopu. U situ web sustene ancu chì u giant coreanu usa sustrati di vetru LTPS TFT invece di circuiti stampati esistenti per pruduce i novi TV microLED. Questi sustrati duveranu riduce a dimensione di pixel è u costu generale di i TV.

Samsung era inizialmente previstu di inizià a produzzione di i TV 89-inch già sta primavera, ma u pianu hè statu ritardatu per via di prublemi di supply chain è bassi rendimenti. U so prezzu deve esse intornu à 80 mila dollari (pocu menu di dui milioni di CZK).

I TV MicroLED sò simili à i TV OLED in chì ogni pixel offre a so propria luce è culore, ma u materiale ùn hè micca fattu cù un materiale organico. Questi TV anu dunque a qualità di stampa di una pantalla OLED è a longa vita di un display LCD. Tuttavia, hè abbastanza difficiuli di pruduce, cusì u so prezzu ferma assai altu, fora di a portata di u cunsumadore mediu. I sperti aspettanu chì quandu sta tecnulugia matura abbastanza in u futuru, rimpiazzarà l'LCD è l'OLED.

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung quì

U più lettu d'oghje

.