Chiudi annunziu

A finestra d'oghje cù un sguardu sottu u cappucciu di l'iniziativi di Samsung ùn serà micca sottile, cum'è in u casu di robots di consegna, nè cumpletamente fora di a tecnulugia, cum'è in u casu di a furmazione di cani guida. Perchè a sustenibilità hè diventata più impurtante chè mai è e ghjovanu ghjinirazioni d'oghje sò più motivate à truvà suluzioni veri per luttà contra u cambiamentu climaticu è attivamente piglià passi per creà un futuru più pulitu è ​​megliu.

Per sustene i ghjovani generazioni è u so scopu, Samsung Electronics hà lanciatu u prugramma Solve for Tomorrow in u 2010, chì aiuta i ghjovani à aduprà e so cumpetenze STEM (Scienza, Tecnulugia, Ingegneria è Matematica) per risolve i prublemi di a società. U prugramma hà iniziatu in i Stati Uniti è dapoi si sparse in altri paesi 50, induve dui milioni di studienti anu digià participatu.

Per marcà u 2021u anniversariu di u prugramma in i Stati Uniti, Deniz Hatiboglu, capu di CSR in Samsung Electronics America, hà visitatu Princeton High School in New Jersey, casa di a squadra vincitrice 2022-XNUMX. Hà vintu in questu per u so prughjettu pioniere di l'eliminazione di i rifiuti alimentari cù l'insetti. In u video sopra, sapete più nantu à Solve for Tomorrow, è ancu i ghjovani chì cuntribuiscenu à suluzioni sustinibili per u nostru mondu. 

U più lettu d'oghje

.